Terug naar overzicht
Hey evi,een bruidstaart hoeft niet duur te zijn,je kan ook een mooie gateau laten maken bij een bakker,heb ik ook al gezien als bruidstaart,dan kan je nog ijs en/of chocomousse zetten.In lanaken ligt het taatenhuis,die kan da mss wel doen.En wat bedankjes betreft,daar wouden wij ook nie teveel geld aan uitgeven,ik ga die dus zelf maken,heb in de ava glazen voorraad potjes gehaald,(ma je kan ook doosjes doen) kaartjes voor eraan,een rol lint en suikerbonen,was alles samen voor 50 potjes 80 euro kwijt,als ik het liet maken in een winkel was ik 190 euro kwijt!!Grtz sarah.18/07/08
Heylaba,ik vind een bruidstaart ook wel wat hebben... maakt het geheel precies zo af he!! wat wel volgens mij een hele goede oplossing is voor jouw lijkt mij een ijstaart!! ik weet dat 'mario's ice' in rekem dat doet! dat is superlekkere ijs en ik zou daar zeker eens gaan vragen. dan laat je gewoon de schepijs weg en doe je dit in de plaats!! tik maar eens in in google mario's ice en dan kom je daar op hun site uit. denk dat ze 2,5€ per persoon vragen.wijzelf hebben een ijstaart bij onze traiteur (ene in het zwart) laten maken, die was prachtig en heel lekker. bovendien hadden de gasten geen zin meer in gewone taart wegens te veel gegeten... hele goede reacties op gehad. dan hadden we langs deze taart nog een grote kom chocomousse en tiramisu staan, zodat ze bij hun bordje met ijs nog een lepel van iets anders konden kiezen. aparte potjes zou ik persoonlijk niet kiezen, wordt te duur en te omslachtig. zorg gewoon dat er bediening (die van mario doet dat zelf) aan de taart en aan de kom chocomousse staat!
Hoi!wij gaan ook geen bedankjes doen, mijn toekomstige vond dat al wat onnozel en ik vind er ook niet echt iets aan dus... Kan je niet het compromis maken: geen bedankjes maar wel een taart? Ik zou niet voor én ijs én taart gaan maar gelet op de nicht met het ijssalon misschien toch wel... lastig! Ik wou eerst ook niet al te veel dessert, uiteindelijk toch maar dessertbuffetje genomen en nu wou hij er toch wel per se ook een taart bij zeker! snoeperd! soit, wij hebben dus het hele gedoe...Maak je er vooral niet druk om, dat is het echt niet waard!x
Een ijstaart lijkt mij inderdaad een prachtig compromis voor jullie, ik heb dat al vaak als reclame zien staan in ijssalons. Ze doen dat dus wel regelmatig voor trouwfeesten.Verder, als bedankje kan je misschien ook voor een compromis gaan, iets zoals een foto van jullie achteraf. Dat hoeft (via internet bv) helemaal niet veel te kosten, en zegt toch nog eens dankjewel. Bovendien hebben de mensen dan een leuke herinnering...Groetjes,Tania
Even over de bedankjesIk vind het altijd plezant om een bedankje te krijgen, een leuke herinnering...