Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Ilka ivm Nieuw Zeeland

  10-3-2008 13:26:20
Hey Ilka,

ik las dat jij interesse had om naar Nieuw-Zeeland te gaan?
Wanneer trouw je en hoeveel tijd hebben jullie?
Ik ben vorig jaar een maand met mijn verloofde in NZ gaan rondtrekken en heb het geluk dat hij zelf van daar is, dus heb inside information ;)
Wij trouwen hier op 5 april en vervolgens op 12 april nog eens in NZ.
Dus als je vragen ofzo hebt, stel ze maar he :)
Groetjes

Sira

sira
5-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1055


Ann
27-9-2008
 Meld misbruik10-3-2008 14:09:03

Hé Sira,
Wij hebben ook gepland om naar Nieuw-zeeland te gaan. Ik heb gelezen dat je er het beste kunt rondtrekken met een mobilhome. weet je waar ik er het beste één kan huren. En wat zijn de plekjes die je gezien moet hebben?

Bedankt,
Ann



sira
5-4-2008
 Meld misbruik10-3-2008 14:45:32

Hela Ann,

wij hebben ook met een camper rondgetrokken, maar eentje op een heel goedkoop budget: wicked campers heette die maatschappij. Reden waarom we zo een namen, was zodat we dan veel meer geld konden besteden aan andere zaken: bv een spa kuurtje in Rotorua, gaan duiken in Kaikora (denk zeehonden), ...

Hou er gewoon rekening mee dat het daar zo groot is. Wij hebben uiteindelijk voor 3 weken onze camper gehad en maar de helft kunnen zien van wat we wilden zien.

op www.offexploring.com/siravanderlinden kan je foto's vinden van onze trip in NZ.

Sowieso als je durft moet je een bunji jump maken als je in NZ bent en een trip naar Queenstown (daar is een natuurpark waar ze delen van de Lord of the Rings hebben opgenomen) maken :)

Ik vond het charme hebben om geen luxe te hebben op onze trip en wanneer je dan achteraf in een hotel komt voor de laatste 2 nachten ofzo is het op en top genieten. Vond het trouwens heel romantisch om samen in de camper elkaar warm te houden en door het dakraam te sterren te kunnen zien. Echt aan te raden!!!



Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik10-3-2008 17:04:45

Hoi Sira,

alvast bedankt voor je reactie. Ik heb eens wat rondgeneusd op je blog en zo te zien ben je een echt globetrotter ;-). Wij trouwen 7 juni, maar gaan pas in september op huwelijksreis. We denken drie weken te gaan, behalve als mijn vriend misschien langer vakantie krijgt. Momenteel twijfelen we nog tussen Vietnam en Nieuw Zeeland.
We zijn al in Guatemala en Belize geweest, dus het leek ons misschien leuk te zijn om deze keer Azië te doen.

Anders misschien gemakkelijker, mijn mailadres: leroy_ilka@hotmail.com

groetjes
ilka


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...