Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Your Song

  9-3-2008 18:31:26
Wie heeft als openingsdans 'Your Song' van Moulin Rouge genomen? En hoe heb je dat aangepakt? Want het begint nogal direct en t is nogal dramatische muziek hé ... Wij vinden dit nurmmer in deze versie super, maar weten niet goed wat ermee aan te vangen (zijn nu ook geen zo'n grote durvers) ... Iemand ideeën?

Natacha B

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1424


romina
27-6-2009
 Meld misbruik9-3-2008 19:21:35

Hoi,

ik ben momenteel alle liedjes voor in de viering en openingsdans aant verzamelen. Eerst een lijstje maken en dan kiezen wat ik waarvoor gebruik. En ja hoor, your song staat er ook tss.
Enkel ben ik er nog niet uit of het als openingsdans of in de viering zal gebruikt worden, maar is een super nummer dus ga er zeker voor.




Joke
20-12-2008
 Meld misbruik9-3-2008 19:51:42

Een superversie van dit lied is van Natalia.
Met een mooi intro en een prachtige tussenstrook.
Wij hebben ook voor dit lied gekozen.



Valerie
16-5-2007
 Meld misbruik10-3-2008 23:35:41

Dag Natacha,

Wij zijn vorig jaar getrouwd en hadden ook 'your song' in de moulin rouge versie als openingsdans. Tot nu toe had ik nog van niemand anders gehoord dat ze ook dit nummer gekozen hadden, dus origineel is het blijkbaar wel!
Eerlijk gezegd hebben wij niet echt 'geoefend' aan onze openingsdans, waardoor we pas op de avond zelf gemerkt hebben dat het begin een beetje 'moeilijk' danste. 't Ritme zit niet helemaal mee in het begin, maar eenmaal het liedje op gang komt, is het eigenlijk heel gemakkelijk om op te dansen. Wij hebben ons gewoon door dat moeilijk stukje gedanst en niemand heeft daar iets van gemerkt (behalve wijzelf). Achteraf zijn we aan iedereen gaan verkondigen dat we in 't begin toch wel uit het ritme zaten (we vonden dat eigenlijk best grappig), maar iedereen reageerde daar nogal verbaasd op; ze hadden het niet gezien.
Als jullie liever niet op die intro willen dansen, moet je mss proberen afspreken met de dj dat de intro al begint terwijl jullie naar de dansvloer komen? Of als jullie goeie dansers zijn, kunnen jullie misschien zelf een soort 'intro' aan jullie dans breien?
Veel succes ermee. 'k Ben blij dat er nog mensen van dit liedje houden!

groetjes,
valerie



Margit
28-6-2008
 Meld misbruik11-3-2008 13:03:47

Hey!

Wij gebruiken "Your Song" als uittredelied in onze viering! Allez ja, we gaan blijven zitten tot het liedje gedaan is want het wordt live gebracht door een groepje van 4 vriendinnen. Ik vind het alleszins een supermooi nummer zeker ook als openingsdans.

Veel succes ermee!

Groetjes,

Margit x

htpp://margitenleslie.trouwen.com



Melissa
29-3-2008
 Meld misbruik12-3-2008 13:19:40

Wij hebben ook gekozen voor Your Song als openingsdans.
Ik wist eigenlijk niet dat de intro moeilijker is om op te dansen, maar nu ik dat weet kunnen we best even oefenen, hé.
Nog 17 dagen te gaan, dus we zullen hier maar dringend aan beginnen.

Melissa
29-03-0008



Natacha B

 Meld misbruik12-3-2008 20:23:51

De intro van Elton John is niet zo moeilijk denk ik (piano), maar in de versie van Moulin Rouge begint het meteen met een uitroep van Ewen hé.

Ben er nog niet helemaal aan uit, en die versie van Natalie moet ik nog zoeken. Maar vind het bombastische aan de Moulin Rouge net heerlijk en de tekst en het gegeven een eigen lied krijgen vind ik heel romantisch.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...