Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rekeningnummer op uitnodiging???

9-3-2008 18:05:47
het rekeningnummer op uw uitnodiging, is dat een goed idee voor het cadeaugeld???

wat zijn de voor- en nadelen ervan?

toch beter een enveloppedoos of niet???

mercikes
groetjes

Tilly
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 474

Freya
24-5-2008
 Meld misbruik9-3-2008 18:10:18

Hoi,

Wij zetten "bloemen kunnen jammer genoeg niet in onze reiskoffer, daarom vinden we een duwtje in de rug op -rek.nr- des te toffer.
Zo weten ze dat we ook liever geen bloemen krijgen want wat zijn we daarmee als we 2 weken op reis vertrekken? Ik vind een rek. nr. handig, cash geld kan je toch alleen maar verliezen en vermits we de maandagochtend vertrekken kunnen we er niet mee naar de bank. En geef toe, cash geld doe je alleen maar sneller op...

Groetjes
Freya
24/05/08

Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik9-3-2008 19:23:39

Hallo,

Wij hebben dit gedaan:
Voor ons huisje geen geschenken,
U mag altijd aan ons spaarvarkentje denken.
En daaronder ons rekeningnummer.

Groetjes

Bart en Kimberly

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik9-3-2008 19:35:40

Bij ons staat er een envelopje en een rekeningnr. dan zijn de mensen vrij van wat ze doen. Sommige geven liever een envelopje dan dat ze overschrijven. Dus wij voorzien ook nog een enveloppendoos.

groetjes

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik9-3-2008 21:57:25

hoi tilly,
een rekeningnummer vinden wij nogal...cru overkomen...geef er een draaike aan...pak HET een beetje in...komt zachter over...wij hebben het zo aangepakt: door de jaartjes heen
hebben we het van lepeltjes tot steen
daarom stellen we centjes op prijs
als extraatje voor onze huwelijksreis...
komt op hetzelfde neer, alleen..tkomt zachter over...
succes!!!
06-06-2007

J
19-4-2008
 Meld misbruik10-3-2008 9:29:08

Wij hebben ook gewoon een evelopje op de uitnodiging met het rekeningnummer enaast maar we zullen zeker nog een enveloppendoos voorzien, je weet maar nooit!

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik10-3-2008 9:51:36

Hey,

Eerst was ik ook tegen het rekeningnummer op de uitnodiging. Maar verschillende mensen, die uitgenodigd zijn, zaagden om het er toch op te zetten.
Dus hebben we het toch gedaan. Een envlop staat er ook op, dus hebben de mensen de keuze.

Groetjes

evi
4-4-2008
 Meld misbruik10-3-2008 13:43:01

Hey Tilly,

Wij hadden enkel een envelopje erop gezet,heb er wel spijt van dat we er ons rekeningnr niet hebben bijgezet want mensen bellen nu speciaal om ons nr te weten.
Ons tekstje die erbij staat is...voor het huisje van onze dromen en een pracht van een nageslacht hadden we eerder aan een centje dan aan een bloemetje gedacht.

groetjes Evi
04/04/08

Ajla
22-3-2008
 Meld misbruik10-3-2008 15:45:32

hey,

wij hebben ook enkel een envelopje op onze uitnodiging staan!! het lijkt ons veel leuker om de volgende dag al de gekregen kaartjes te openen, dan gewoon onze rekening na te kijken :)
bij ons heeft er niemand gebeld voor ons rekeningnummer en we trouwen al volgende week... :)

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik10-3-2008 19:20:56

hallo,
Wij hadden heel sec:
kadotip en dan een envelopje en ons rekeningnr. Veel mensen die niet konden komen, hebben wel een bedrag gestort... heel wat mensen hebben ook een envelopje gegeven.
groetjes

Barbara
7-11-2008
 Meld misbruik11-3-2008 13:52:18

Hallo Tilly,

Ik wil je geen angst aanjagen, maar zowel bij een nicht als bij een neef van mij zaten er tussen de enveloppen enkele lege exemplaren... Heel vervelend, want je weet natuurlijk niet van wie deze komen. Blijkbaar zijn er mensen zonder fatsoen, oppassen dus!!! Wij opteren er om die reden voor om ons rekeningnr op de uitnodiging te zetten. Dan kunnen de mensen nog steeds een kaartje afgeven met hun felicitaties op.

Natacha B

Meld misbruik11-3-2008 18:05:40

Wij hebben een versje met daaronder ons nummer. Eigenlijk zij we het envelopje er vergeten bij te zetten besefte ik vandaag :s Maarja, de mensen gaan wel door hebben dat ze dat gerust den dag zelf mogen meebrengen zeker. Nu, als ze slim zijn stort je het eigenlijk en geef je een leuk kaartje op de dag zelf met een vermelding van dat we onze rekening maar eens moeten checken ofzo zeker? ;)
In elk geval, ik hoop aan een minimum aan planten en servies ;)

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik12-3-2008 11:20:17

Hoi!

Wij hebben een huwelijkslijst (wij hebben immers nog geen meubelen en huisgerief ;) ) maar op aanraden van mijn ouders hebben we er toch ook nog een envelopje met reknr bijgezet, idd voor de mensen die niet kunnen komen en toch iets willen bijdragen.

Groetjes!

Cathy
24/05/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...