Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog mannen met smoking

  9-3-2008 12:37:42
Hoi meisjes

Een tijdje geleden gingen wij voor een kostuum zien voor mijn partner om te huren aangezien hij dit nog nooit gedragen had en nooit meer zal dragen na de trouw leek het ons best om iets te huren .
Nu hadden wij totaal geen idee hoe of wat het zou worden,ze hadden in de winkel vrij klassieke dingen alleen in zwart of grijs nu viel zijn goesting op een smoking omdat die jas niet zo hoog toe gaat en iets sportiever lijkt de broek is ook zwart met zo een blinkkende streep opzij van de broek hij heeft er een ecru hemd onder en een ercu gillet met motief en dezelfde korte das zoals gillet, wij vonden het simpel maar mooi. zijn er nog mannen met een smoking ?Of is dit eerder ongepast begin te twijfelen nu

een ongerust bruid in spe

grts 24/5/2008

in mijn vorig bericht schrijffouten sorry

Sa
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 845


KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik9-3-2008 13:46:29

hallo,

als je man zich goed voelt in een smoking moet hij dit zeker dragen, ik vind het deftiger dan een gewoon kostuum.
Bij ons gaat iedereen in jacket.



Nancy
10-5-2008
 Meld misbruik10-3-2008 3:19:46

hallo,

volgens de officiele dresscode is smoking voor 's avonds, vanaf 17u. Daarvoor draagt men normal een Jacquet. Je kan dat natuurlijk wel wat losser zien, maar als je 's morgens trouwt, zou ik dat toch niet in smoking doen.

Hou er ook rekening mee dat de suite dan normaal in dezelfde stijl gekleed loopt. Als dat niet het geval is en de mannen in de suite in pak komen, is het beter als ook de bruidegom een pak draagt en geen smoking vind ik.

Uiteindelijk ben je natuurlijk vrij te kiezen wat je wil, maar een smoking legt toch wel een bepaalde dresscode vast en dan is het beter dat die lijn wordt doorgetrokken.

Groetjes
Nancy



eline
5-9-2008
 Meld misbruik10-3-2008 10:26:12

Hey,

Ik sluit mij aan bij Katleen, Uw verloofde moet zich de hele dag goed voelen en als dat het pak is dat in aanmerking komt dan is dat oke.

Ik vind zelfs dat hij zich op deze manier zeker zal onderscheiden van de andere mannen.
Ik ben daar zelf bang voor dat je aan de kledij niet kunt zien wie nu precies de bruidegom is zeker als de suite ook een corsage heeft, bij de bruid in wit kleed is het nogal duidelijk

groetjes Eline & Stijn
05/09/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...