Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog mannen met smoking

  9-3-2008 12:29:01
Hoi meisjes

Een tijdje geleden ingen wij voor een kostuum zien voor mijn partner om te huren aangeien hij dit nog nooit gedragen had en nooit meer zal dragen na de trouw leek het ons best om iets te huren .
Nu hedden wij totaal geen idee hoe of wat het zou worden,ze hedden in de winkel vrij klassieke dingen alleen in zwart of grijs nu viel zijn goesting op een smoking omdat die jas niet zo hoor toe gaat en iets sportiever lijkt de broek is ook zwart met zo een blinkkende streek opzij van de broek hij heeft er een ecru hemd onder en een ercu gillet met motief en dezelfde korte das zoals gillet, wij vonden het simpel maar mooi. zijn er nog mannen met een smoking ?Of is dit eerder ongepast begin te twijfelen nu

een ongerust bruid in spe

grts 24/5/2008

Sa
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1203


Sylvie
23-5-2008
 Meld misbruik9-3-2008 14:07:13

heykes,
kies iets waar hij op zijn gemak voelt...niet teveel nadenken over de regeltjes en wat anderen denken.mijn partner kiest voor flashy en funky, das hoe hij is en daardoor staat het hem meer dan goed. gewoon doen en je gevoel volgen.

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info