Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotosessie

  9-3-2008 11:51:17
Hallo,

Graag zou ik aan mijn verloofde een fotosessie/fotoshoot van mezelf cadeau willen doen (want hij zit daar altijd achter te zagen :-s). Heeft iemand hier ervaring mee? Ken je iemand uit regio Limburg of Vlaams-Brabant die dit tegen een schappelijke prijs doet?

groetjes

Kerry

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 932


Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik9-3-2008 14:41:02

Als je het er voor over hebt om naar West-Vlaanderen te rijden dan kan ik je iemand aanbevelen. tZijn 2 amateurfotografen die steeds op zoek zijn naar modellen, groot,klein, dik of dun is niet belangrijk, tis gewoon voor de fun. En het tofst van al is dat ze het gratis doen. Achteraf krijg je dan een cd'tje mee met alle foto's, ontwikkelen moet je uiteraard zelf betalen. Ben al eens samen met mn vriend geweest en binnenkort ga ik ook alleen, eveneens voor verrassingsfoto's ;-). Als je interesse hebt of wat vb'n wil zien mag je mij altijd mailen op Butstraenc@hotmail.com
Groetjes



Katleen

 Meld misbruik9-3-2008 15:12:47




erik

 Meld misbruik10-3-2008 14:19:54

Hoi , een vriend van mij is amateurfotograaf en kan je misschien helpen

mail hem gerust op : bibi77@hotmail.com



Wouter

 Meld misbruik10-3-2008 22:53:59

Beste Kerry,
Neem eens een kijkje bij www.artxpo.be (adverteert ook op deze site) naar de fotoshoot-geschenkbonnen. Heel goedkoop en je kan deze geschenkbon ook zelf gebruiken.

Gr.

Wouter



Erwin

 Meld misbruik11-3-2008 21:02:57

ik ben van omgeving sint truiden
wil het gratis voor je doen.
mail me maar info@eluso.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...