Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Strapless BH zakt steeds af - tips???

8-3-2008 23:04:55
Ik vond dus eindelijk (een tijdje terug al) een zwarte, mooie, strapless BH. Van Marie - Jo. Nu heb ik hem gisteren eens een hele dag gedragen, kwestie van zo'n ding gewoon te worden. Had nooit eerder zoiets gedragen.

Maar WAT EEN VERVELEND DING!! Moet constant omhooggetrokken worden, zakt steeds af. Nu had ik al een strakke blouse aangedaan, en nog zakt ie af. Weet ook wel dat dat met mijn kleed minder gaat zijn, maar wil toch vermijden dat ik 'em steeds moet 'rechttrekken'. Iemand tips?

Sabine
5-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1051

Laurie

Meld misbruik9-3-2008 7:34:35

Hey,

Is hij wel hard genoeg aangespannen? Zo'n strapless BH mag zeker niet te los zitten. In de mijne zit zo'n antislip-laagje dat er voor zorgt dat hij beter blijft hangen. Zit dat op de jouwe?

Groetjes,

Laurie

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik9-3-2008 8:41:02

Hey,mijne heeft ook een anti-slip laagje,maar als je zo een bh nie gewoon bent,heb je dat gevoel wel snel,de steun die je anders van je schouderbandjes hebt is weg hé,en dat moet je gewoon worden.
Is er anders met je kleedje geen mogelijkheid om een bh te dragen met een bandje om je nek?
grtz sarah

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik9-3-2008 9:24:31

hallo,

misschien dat ze in je kleed een haakje kunnen naaien wat je in een lusje kunt haken waar normaal de bandjes aan zitten. zo kan het ook niet afzakken.

u die dag zeker niet insmeren met bodymilk of zo. dan gaat het ook wel schuiven doordat de antisliplaag niet zo goed kan pakken.

groetjes
heidi

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik9-3-2008 10:05:41

ik ben er gisteren ene gaan kopen in marie fleur in lier ook van marie jo maar dan wel met een corsette aan, dan zakt die nooit af en ineens een beetje sexy ;-)

ps ik hoop dat je geen wit kleed hebt want dan gaat zwart er niet goed onder staan

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik9-3-2008 10:21:35

Hey,

Ik vermoed dus dat je een bustierkleed hebt. Zo ja, dan wordt dit normaalgezien zo danig op maat gemaakt dat het echt goed gespannen zit bovenaan. Dus je kleed zal eigenlijk meer alles ophouden dan je BH denk ik... Heb er ook eentje van Marie Jo gekocht voor onder mijn bustierkleed en tot nu toe geen problemen. Dus je zal wel zien hoe het zit met je kleed he.
PS je kan je BHtje in omtrek nog wat laten inkorten in de meeste lingeriewinkels! Ik heb 70 van omtrek (dat is dus het kleinste) maar het zat nog iets te los, en ze hebben daar van de winkel nog een "neepje" in gegeven.

veel succes!!

Eddy

Meld misbruik9-3-2008 19:40:04

Aan Laurie:
Ik denk dat alle strapless BH’s een antislip-laagje hebben, nee? Of alleszins toch de betere merken.

Aan Sarah:
idd, als je het niet gewoon bent.. Maar mijn BH zakte echt af, 'ze' hingen echt een stuk lager :-)

Aan Leen: nee, heb gelukkig geen wit kleed, zou niet zo mooi zijn he :-)

Aan Lieselot:
Nee, heb geen bustierkleed, maar wel een kleed met bandjes. Waarom dan een strapless BH? Mijn kleed heeft aan ieders kant 2 dunne bandjes, vind dat wel mooi. Draag ik een BH MET bandjes, dan moesten de bandjes van mijn kleed breder gemaakt worden. En bovendien vind ik het wel aangenaam als ik mijn kleed en BH niet aan elkaar moet vastmaken, kan ik beter ‘verluchten’ tussen het dansen in..

Ik heb trouwens ook een omtrek van 70, maar aangezien je de BH nog op 2 ‘standen’ smaller kan maken, is dit ook geen probleem he. Zit goed strak hoor.

Aan Heidi:
Goed idee van dat haakje!
Over 2 weken ga ik mijn kleed halen. Heb het dan hier, 1,5 week voor de bruiloft, kan ik wat experimenteren.

Sabine

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik9-3-2008 21:41:36

hey,anders moet je dat probleem uitleggen in je bruidswinkel,mss kunnen zij er iets aan doen?
Grtz sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...