Terug naar overzicht
Oh, blij te lezen dat je gewonnen hebt, dan was mijn stem toch niet voor niets ;)Groetjes Evy01-08-2008
Hey Nadine,waauwww super!!! ben blij voor jou...ik heb mijn kleed besteld in het bruidshuis in Merksem. Dus heb wel interesse...Stuur je mij een mailtje met alle info?mijn mailadres jill.colson@telenet.beTnxGroetjes en nog veel plezier met het plannen hoe jullie die 10000 euro gaan opmaken héGroetjes,Jill
Hey,een hele dikke proficiat!!!!!Nu heb je wat meer ruimte om er een echt droomhuwelijk van te maken!!grtz sarah18/07/08
Hey Nadine!Proficiat!!! Maak er een prachtige dag van en breng verslag uit hé!GroetjesLienPS Ik zou graag wat meer info hebben over die waardebon: ben nl. nog op zoek naar een suitekleed!
Leuk dat je gewonnen hebt Nadine. De vele stemmen hebben dan toch uiteindelijk iets opgebracht voor jou.Ik heb trouwens ook nog interesse in de bon van het bruidshuis.GroetjesClaudia08-08-08
Claudia & Lien,Geven jullie me je e-mail adres. Dan kan ik eventueel info over cadeaubon Bruidshuis doormailen ...GrtjsNadine
Hey NadineWat een warhoofd ben ik toch...lienemie007@hotmail.comAlvast bedankt!Lien