Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar vind ik zo'n kostuum

8-3-2008 21:37:24
Dag bruidjes
mijn ventje ging vandaag voor zijn kostuum passen in La sposa roeselare, dit is niet zo goed meegevallen. Alles wat hij mooi vond hadden ze niet in zijn maat en ze waren ook niet erg behulpzaam.
Hij heeft zijn oog laten vallen op de merken Lubiam en Archetipo. waar kunnen wij deze kostuums vinden. hulp gevraagd!!!

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 604

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik9-3-2008 8:00:24

Hey,is het niet mogelijk om zijn maat te laten overkomen uit een andere winkel van la sposa?
Anders moet je es naar een andere bruidsboetiek bellen,die hebben vaak veel dezelfde merken.
grtz sarah
P.S:mijn ventje is in maasmechelen village geweest voor z'n kostuum

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik9-3-2008 9:15:36

neen, ze zei dat ze niets kon bijbestellen, geen andere maten, dat alles al weg was... Het is nog 5maand tot onze grote dag, wij zijn toch helemaal niet te laat? Ze deed ook alsof hij rare maten had, terwijl hij gewoon slank is en 1m80, is dit nu raar?
Nee, la sposa, nooit meer! Veel schone schijn maar daar houdt het dan ook bij op!

Tamara

Meld misbruik9-3-2008 18:02:20

Hoi Sarah, mijn toekomstige (héhé) is gisteren ook in een outlet zijn kostuum gaan kiezen. Alleen was het in Roermond. Hij zal van top tot teen gekleed gaan in Hugo Boss! :)))

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik9-3-2008 20:30:25

@tamara:Da van hem is van pringle of schotland (of zoiets)
Hij had ook chance,ze hadden van broek en jas ma 1 maat meer hangen,en het paste!!!!
Zijn ook bij hugo boss gaan zien,ma in maasmechelen village hadden ze alleen zwarte of blauwe kostuums,da past nie bij mijn kleed,nu heeft hij bruin met een lichter streepje. K'heb hem nog nooit in kostuum gezien,ma het was prachtig.
Grtz sarah

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik9-3-2008 20:31:03

sandra,van welke regio ben je?
grtz sarah

roggen
26-7-2008
 Meld misbruik10-3-2008 8:55:31

Hey Sandra,

Bij Linx-fashion in Leuven hebben ze ook Archetipo.

Groetjes
Els

nancy
24-5-2008
 Meld misbruik10-3-2008 12:45:19

mijn ventje is geweest naar " de kleine winst" in Ieper. Hij wou zijn kostuum huren, maar het probleem is dat ze enkel zwarte of donkerbruine kostuums verhuren. De mooiste kostuums worden meestal niet verhuurd, maar verkocht. Dus was hij genoodzaakt om zijn kostuum te kopen, dik tegen zijn zin.

24/05/2008

leslie
1-1-2008
 Meld misbruik10-3-2008 13:01:17

<<nochtans, ik ben deze zaterdag met mijn mama en zus naar la sposa geweest en mijn mama had totaal geen idee wat ze wou en ze waren superhulpvaardig!
mijn zus was er ook geweest een paar weken terug en het was net hetzelfde. haar verkoopster van toen lachte ook heel vriendelijk!
het is misschien schone schijn, maar alles was wel tip top in orde bij ons.....

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik10-3-2008 15:51:32

Mijn vriend heeft een kostuum van Lubiam van bij Style Tailors in Mechelen. Goed geholpen geweest daar! Ze hebben nog twee andere winkels, één in Aalst die binnenkort pas opent, en de derde ben ik de locatie van vergeten. Maar ik veronderstel dat dat wel makkelijk te vinden is :).

Succes nog,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...