Terug naar overzicht
Hey,is het niet mogelijk om zijn maat te laten overkomen uit een andere winkel van la sposa?Anders moet je es naar een andere bruidsboetiek bellen,die hebben vaak veel dezelfde merken.grtz sarahP.S:mijn ventje is in maasmechelen village geweest voor z'n kostuum
neen, ze zei dat ze niets kon bijbestellen, geen andere maten, dat alles al weg was... Het is nog 5maand tot onze grote dag, wij zijn toch helemaal niet te laat? Ze deed ook alsof hij rare maten had, terwijl hij gewoon slank is en 1m80, is dit nu raar?Nee, la sposa, nooit meer! Veel schone schijn maar daar houdt het dan ook bij op!
Hoi Sarah, mijn toekomstige (héhé) is gisteren ook in een outlet zijn kostuum gaan kiezen. Alleen was het in Roermond. Hij zal van top tot teen gekleed gaan in Hugo Boss! :)))
@tamara:Da van hem is van pringle of schotland (of zoiets)Hij had ook chance,ze hadden van broek en jas ma 1 maat meer hangen,en het paste!!!! Zijn ook bij hugo boss gaan zien,ma in maasmechelen village hadden ze alleen zwarte of blauwe kostuums,da past nie bij mijn kleed,nu heeft hij bruin met een lichter streepje. K'heb hem nog nooit in kostuum gezien,ma het was prachtig.Grtz sarah
sandra,van welke regio ben je?grtz sarah
Hey Sandra,Bij Linx-fashion in Leuven hebben ze ook Archetipo.Groetjes Els
mijn ventje is geweest naar " de kleine winst" in Ieper. Hij wou zijn kostuum huren, maar het probleem is dat ze enkel zwarte of donkerbruine kostuums verhuren. De mooiste kostuums worden meestal niet verhuurd, maar verkocht. Dus was hij genoodzaakt om zijn kostuum te kopen, dik tegen zijn zin.24/05/2008
<<nochtans, ik ben deze zaterdag met mijn mama en zus naar la sposa geweest en mijn mama had totaal geen idee wat ze wou en ze waren superhulpvaardig!mijn zus was er ook geweest een paar weken terug en het was net hetzelfde. haar verkoopster van toen lachte ook heel vriendelijk!het is misschien schone schijn, maar alles was wel tip top in orde bij ons.....
Mijn vriend heeft een kostuum van Lubiam van bij Style Tailors in Mechelen. Goed geholpen geweest daar! Ze hebben nog twee andere winkels, één in Aalst die binnenkort pas opent, en de derde ben ik de locatie van vergeten. Maar ik veronderstel dat dat wel makkelijk te vinden is :).Succes nog,Tania