Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zonnbebankcentrum in Gent

8-3-2008 14:28:59
Hey,

Ik ben dringend op zoek naar een zonnebankcentrum in Gent. Liefst ben ik op zoek naar één waar er mensen zijn die je kunnen begeleiden, niet zo een centrum dat 24/24 open is en waaar niemand aanwezig is. Liefst ook in de buurt van Sint-Amandsberg, Lochristi, Destelbergen, Oostakker,Gent.
Kzou je heel dankbaar zijn ;-)

Groetjes
Kim

kim
29-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1092

kim
29-8-2008
 Meld misbruik8-3-2008 14:38:25

Kan iemand mij ook vertellen welke crèmes ofzo je best kan gebruiken voor en na de zonnebank of is dit niet echt nodig?

Groetjes
Kim

Sofie
14-6-2008
 Meld misbruik8-3-2008 18:16:11

Hey,

Ik weet dat Pompidou in Gent een gans programma heeft om je klaar te stomen tegen de grote dag. Daar zit ook zonnebank bij. En ze kunnen je goed advies geven. Je moet maar eens informeren.
Groetjes,
Sofie

lies
5-7-2008
 Meld misbruik8-3-2008 22:20:23

www.topsun.be is o.a. in gentbrugge (met personeel).
ze hebben verschillende types zonnebanken en allerlei productjes.

groetjes,

kim
29-8-2008
 Meld misbruik8-3-2008 22:30:20

Bedankt alvast voor jullie 2 suggesties.
Ik heb er eens naar gekeken maar het probleem is dat ik er met mijn brommerke naartoe zou moeten gaan en dan zijn deze twee voorstellen toch iets te ver vrees ik.
Heeft er iemand ervaring met quick-tan in sint-amandsberg? Zijn dit goede zonnebanken?
Het is er deels bemand dus ze kunnen je wel advies geven. Zijn deze mensen voldoende bekwaam?

Groetjes
Kim

Evelien

Meld misbruik9-3-2008 14:37:03

In de Zuidstationstraat is er eentje dat ik toch wel oké vind. Geen idee hoe het heet...

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik10-3-2008 22:24:27

Ben vorig jaar ook af en toe naar de Zuidstationstraat geweest, vlak bij Woodrow Wilsonplein. Daar stond altijd iemand aan de balie en je kon dus uitleg vragen.
Nu ben ik van plan om in Destelbergen te gaan (in het dorp, Dendermondsesteenweg, aan het eendnemeer) want is automatisch en dan kan ik beginnen met een paar minuten...
Ik verbrand nogal snel en vind het zo belachelijk om voor vijf minuten zo een zonnebankcentrum met onthaal binnen te gaan ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...