Terug naar overzicht
Kan iemand mij ook vertellen welke crèmes ofzo je best kan gebruiken voor en na de zonnebank of is dit niet echt nodig?GroetjesKim
Hey,Ik weet dat Pompidou in Gent een gans programma heeft om je klaar te stomen tegen de grote dag. Daar zit ook zonnebank bij. En ze kunnen je goed advies geven. Je moet maar eens informeren.Groetjes,Sofie
www.topsun.be is o.a. in gentbrugge (met personeel). ze hebben verschillende types zonnebanken en allerlei productjes.groetjes,
Bedankt alvast voor jullie 2 suggesties.Ik heb er eens naar gekeken maar het probleem is dat ik er met mijn brommerke naartoe zou moeten gaan en dan zijn deze twee voorstellen toch iets te ver vrees ik.Heeft er iemand ervaring met quick-tan in sint-amandsberg? Zijn dit goede zonnebanken?Het is er deels bemand dus ze kunnen je wel advies geven. Zijn deze mensen voldoende bekwaam?GroetjesKim
In de Zuidstationstraat is er eentje dat ik toch wel oké vind. Geen idee hoe het heet...
Ben vorig jaar ook af en toe naar de Zuidstationstraat geweest, vlak bij Woodrow Wilsonplein. Daar stond altijd iemand aan de balie en je kon dus uitleg vragen.Nu ben ik van plan om in Destelbergen te gaan (in het dorp, Dendermondsesteenweg, aan het eendnemeer) want is automatisch en dan kan ik beginnen met een paar minuten... Ik verbrand nogal snel en vind het zo belachelijk om voor vijf minuten zo een zonnebankcentrum met onthaal binnen te gaan ;-)