TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kimberley
12-9-2008
|
8-3-2008 14:09:01
Hey, Ik ben het met je eens. Ik zou het ook niet leuk vinden. Als ze toch weet wat voor een kleur kleed jij hebt, mag ze daar best een beetje rekening mee houden. Het is jullie dag en niet die van haar. Ik zou wel m'n dag er niet door laten verpesten. En laat haar weten hoe je er over denkt.
Groetjes Kimberley 12/09/2008
|
|
camilla
19-7-2008
|
8-3-2008 14:49:30
dank u kimberly ja ze is mee mijn kleed gaan kiezen dus ze weet hoe het eruit ziet he. ga er mij nog wat in op jagen maar het haar zeggen? zowel ik als mijn vriend hebben het haar en mijn schoonma al proberen bijbrengen maar het dringt ni door vrees ik. mijn dag er door kapot maken nee iedereen gaat haar gezien hebben maar zijn er veel da zeggen dat op verkeerde manier gaat zijn dan he
greetz milla
|
|
Cindy
15-3-2008
|
8-3-2008 19:16:57
Beste Milla, en of ik jou begrijp!! Ik ga zelf in bordeaux en alsof het nog niet erg genoeg is dat iedereen zijn kledij daar naar gekozen heeft, ging mijn bruidmeisje ook voor bordeaux gaan! Ik heb vlakaf gezegd: 'ah nee, jij gaat er niet hetzelfde uitzien als ik hoor!' en ze heeft het moeten aannemen, met of tegen haar zin. Ik zit er ook nog steeds mee dat verschillende mensen kledingstukken hebben met compleet hetzelfde kleur als mijn kleed, maar dat gaat maar over 1 stuk per persoon, dus dat relativeer ik nog. Verdorie, laat je niet doen hoor.... het is jouw dag!
|
|
Vanessa
12-7-2008
|
8-3-2008 23:36:31
Je hebt volkomen gelijk! De genodigden, dus ook de getuigen, mogen niet dezelfde kleur dragen als de bruid. Wit, ecru,... alle lichte kleuren zijn sowieso 'verboden', maar als jij in het rood trouwt hoort dat erbij. ik trouw ook in het rood en op mijn uitnodigingen staat bij dresscode o.a. geen rood. Diegene die wel rood draagt, mag van mij terug naar huis. Het is toch maar een kleine moeite om daar rekening mee te houden.
|
|
Vanessa
12-7-2008
|
8-3-2008 23:36:46
Je hebt volkomen gelijk! De genodigden, dus ook de getuigen, mogen niet dezelfde kleur dragen als de bruid. Wit, ecru,... alle lichte kleuren zijn sowieso 'verboden', maar als jij in het rood trouwt hoort dat erbij. ik trouw ook in het rood en op mijn uitnodigingen staat bij dresscode o.a. geen rood. Diegene die wel rood draagt, mag van mij terug naar huis. Het is toch maar een kleine moeite om daar rekening mee te houden.
|
|
Laurie
|
9-3-2008 7:39:03
Hey,
Ik begrijp je volledig. Mijn schoonzus zal een top dragen die sterk gelijkt op de mijne. Kleur, model, afwerking met parels... Ik ben er niet over te spreken, maar ik kan er gewoonweg niets tegenin brengen. Dus probeer ik me er maar bij neer te leggen. Maar soms krijg ik toch wel weer een bui wanneer ik er erg kwaad om ben. Beter nu kwaad zijn, dan op de dag zelf. Maar als er dan iemand komt zeggen dat onze top op elkaar lijkt, kijk dan ga ik uit mijn sloffen schieten!!! Iedereen is bij deze dus gewaarschuwd... ;-)
Groetjes,
Laurie
|
|
Wendy
9-9-2008
|
9-3-2008 10:04:00
hallo, het is JOUW dag en ik lees hier dat je het al gezegd hebt en dat het niet doordringt bij haar, volgens mij wil zij in de belangstelling staan. Moest dit bij mij gebeuren ik zou haar gewoon zeggen: kijk dit is mijn dag, ik heb het je al willen laten doordringen, ik heb liever dat je een andere jurk neemt of ik neem een andere getuige, ze zal wel keren, keert ze niet, neem je gewoon een andere getuige want dan is het haar bedoeling om jou de loef af te steken en zo iemand neem je dan ni als getuige vind ik. Veel succes en plezier op wat JOUW mooiste dag gaat worden. Groetjes wendy
|
|
camilla
19-7-2008
|
9-3-2008 13:32:38
dank u meisjes ga het mssn ook op mijn uitnodigen zetten he das mssn oplossing he. dank u voor de steun alle sinds
greetz milla
|
|
Freya
24-5-2008
|
9-3-2008 18:24:33
Hey,
Dat is nu al de zoveelste keer dat ik zoiets lees, denken de mensen dan niet meer na ? Ik vind dat volledig gebrek aan respect voor de bruid, ik vind het degoutant dat jouw getuige (of all people !!??) jou zoiets zou lappen. Bij mij zouden ze het redelijk snel weten, als ze in de belangstelling willen staan moeten ze zelf maar een feestje organiseren. Ik ben met de hele suite mee gaan kiezen, ik heb daar helemaal geen kleur opgedrongen maar ik denk ook niet dat het bij iemand is opgekomen om in de wit-tinten te gaan zoeken. In het zelfde kleur zijn als de bruid is gewoon not done, dat is toch elementaire beleefdheid.
Laat je niet doen !!!! Groetjes, Freya 24/05/08
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
10-3-2008 14:26:11
ik zou het ook helemaal niet leuk vinden hoor! Ik heb dat ook tegen iedereen gezegd! van ge moogt iets wit aan doen, maar niet volledig in het wit en zeker geen wit kleed! Ik begrijp ook niet wat de mensen bezielt om de aandacht te willen aftrekken van de bruid en de bruidegom! Ik zou het er eerlijk met haar over hebben! het is ten slotte je getuige! dan is het toch iemand dicht bij jou? Het is beter dat je het zegt dan dat je je er een hele tijd druk in moet maken! het is jullie dag en die heeft een ander niet af te pakken !
|
|
Marjolein
11-10-2008
|
10-3-2008 17:43:38
Oei, zou dit zeker niet appreciëren! Het ligt dus zeker niet aan jou!
Grtjes Marjolein
|
|
sarah
17-5-2008
|
11-3-2008 8:26:13
ze maakt alleen zichzelf maar belachelijk... heeft ze het al gekocht??
ik vraag me af, waarom mensen zo de dringende behoefte hebben om in de belangstelling te staan.
|
|
Peggy
23-6-2007
|
11-3-2008 11:55:01
Ik zou het me niet teveel aantrekken. De mensen weten immers dat jij de bruid bent! Ik ben vorig jaar getrouwd en toen was wit/zwart nogal in de mode, wel ik moet zeggen dat er meerder mensen op het avondfeest in het wit kwamen. Heb ik daar van wakker gelegen? Nee zeker niet. Was mijn feest minder mooi? nee zeker niet... Zou zeggen ga gewoon voor jezelf, hoe de rest erbij loopt is van geen tel.
Peggy 262 dagen getrouwd
|
|
Peggy
23-6-2007
|
11-3-2008 11:55:16
Ik zou het me niet teveel aantrekken. De mensen weten immers dat jij de bruid bent! Ik ben vorig jaar getrouwd en toen was wit/zwart nogal in de mode, wel ik moet zeggen dat er meerder mensen op het avondfeest in het wit kwamen. Heb ik daar van wakker gelegen? Nee zeker niet. Was mijn feest minder mooi? nee zeker niet... Zou zeggen ga gewoon voor jezelf, hoe de rest erbij loopt is van geen tel.
Peggy 262 dagen getrouwd
|
|
Peggy
23-6-2007
|
11-3-2008 11:55:30
Peggy 262 dagen getrouwd
|
|
Peggy
23-6-2007
|
11-3-2008 11:55:44
Peggy 262 dagen getrouwd
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|