Terug naar overzicht
Hoi!Ben net mijn kleedje gaan bestellen in Beverlo bij E&R en daar hingen zijn jurken dus heb ik even zitten piepen naar de prijzen...We hebben prijskaartjes gezien van 1700 euro tot 3500 euro. Het hangt er een beetje vanaf wat je graag wilt, maar voor mij gingen die bedragen een beetje te ver!Veel succes met je zoektocht!
De prijs zal inderdaad ongeveer zijn zoals Els hiervoor het zegt.Ik heb een kleedje van Ian Stuart en de winkelbediende zei dat Ian Stuart en Nicky Vankets in dezelfde prijsklasse liggen. En dat is dan ongeveer tussen 2000 en 4000 euro..Veel succes!
MAAR...als je er één aan hebt, wil je hem niet meer uitdoen...Ik ben er, tegen alle verwachtingen in, ook met één geeindigd...een prachtexemplaar!! :)Liefs, Katrien16-08-08
Hey Wendy,Ik ben van gent en ben mijn kleed gaan halen bij pierre yves.Daar hebben ze er ook hangen.ja prijzen zijn zoals Els zegt,voor mij ook een beetje te duur.Groetjes Evi
Ik heb er ook enkele aan gehad. Eéntje lag rond 25OO euro, de andere koste 3400 euro. Duur, maar ik moet bevestigen: eens je ze aan hebt, wil je ze niet meer uitdoen. In Nederland lagen de prijzen hiervan trouwens stukken hoger.
Ik heb ook jurken van Nicky Vankets gezien rond de 1800 euro, maar de meesten zijn duurder...