Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Curaçao of Aruba

7-3-2008 8:25:59
Hey,
Heeft er iemand al ervaring met deze 2 bestemmingen als huwelijksreis? Zou juli daar een goeie maand voor zijn? Hotels? Is er iets te zien? en via welke agentschap boek je die bestemmingen?

Dank u al op voorhand !!

Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Laura
11-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 476

Jill
9-8-2008
 Meld misbruik7-3-2008 10:06:41

Hey Laura,

zowel Aruba als ook Curacoa zijn beide "orkaanvrij" en kennen ook geen echt regenseizoen zoals wel het geval is in Domincaanse enzo.
Beiden mooie bestemmingen! Goed om te duiken enzo.
Wij twijfelen ook nog om Aruba te nemen...

Groetjes,
Jill

Anneleen

Meld misbruik7-3-2008 14:14:48

hoi, wij twijfelden ook tussen deze twee en hebben met een piloot gepraat op het vakantiesalon. Hij heeft ons droombeeld van aruba toch een beetje verstoord. Hij zei dat het zeer amerikaans gericht was (vinden wij eigenlijk niet erg, omdat we erg van amerika houden)en dat er eigenlijk NIETS te zien is, er groeien nog geen palmbomen uit zichzelf (= die op foto zijn allemaal aangeplant). Aruba is ook gericht op massatoerisme, dat heb je minder op Curacao, curacao is dan ook weer kleiner. Wij twijfelen nog. Wij wilden eerst een combinatie van de twee, maar is bij Pegase niet te boeken. dus ofwel wordt het curacao voor ons omdat je daar met dolfijnen kan zwemmen, ofwel iets helemaal anders, de malediven (zal wel een veel grotere hap uit onze portefeuille worden). Als Mauritius jullie iets zegt..., is ook niet zo duur als men beweert, er zijn luxe hotels waar de bruid logies gratis krijgt...

aruba, curacao en mauritius zijn ook te boeken bij travelworld

PS: ik zeg ook maar wat die piloot zei over aruba en curacao, dus eet me niet op als het niet zo is

Anneleen

Meld misbruik7-3-2008 14:16:37

ohja en die drie huizen die je op foto's ziet in nederlandse stijl met felle kleurtjes zijn ook de enige huizen (in die stijl)die je ziet op aruba...zei hij

elise
12-7-2013
 Meld misbruik7-3-2008 15:47:39

Hey,

Ik ben al op vakantie geweest in Aruba via een vriend die van daar afkomstig is. Wij logeerden in een appartementje dus niet in één van die chique hotels. Ook niet geboekt via een touroperator of zo.
Maar als ik eerlijk mijn mening moet geven : als je iets wil zien en dingen wil bezoeken tijdens je huwelijksreis, dan zou ik absoluut niet naar Aruba gaan. Er is echt niet veel te zien en ook niet veel te doen. En inderdaad heel erg op Amerika gericht. Er meeren ook regelmatig van die grote cruiseboten aan en dan is het echt een invasie van Amerikanen. Je vind er ook van die typisch Amerikaanse ketens zoals Dunkin Donuts en zo.
Als je een weekje in de zon op het strand wil liggen, is dit wel een mooie bestemming.
Mexico daarentegen is wel een echte aanrader !

groetjes
Elise

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik7-3-2008 18:10:24

als het is voor met dolfijnen te zwemmen dan kun je al zo goed als eender waar heen gaan, want tegenwoordig is dat echt al overal! (maar wel een hele belevenis om te doen natuurlijk)
Maar kiezen tussen Aruba of Curacao... dan zou ik ook eerder curacao kiezen, is meer te doen.
Maar mexico is natuurlijk ook wel een culturele aanrader.

Anja
25-4-2008
 Meld misbruik7-3-2008 19:45:30

Hey Laura, wij konden ook niet kiezen en hebben daarom een cruise geboekt, zodat we op een weekje nu 4 eilanden kunnen bezoeken. We komen nu goedkoper uit dan een weekje dominicaanse of zoiets. Wat er ook nog mogelijk is, is 3 dagen aruba, 3 dagen curacao bijvoorbeeld. De meeste reisbureaus kunnen dit voor je opzoeken. Als je echt goed geïnformeerd wilt zijn, kan je beter naar een nederlandse site surfen, of een nederlands reisbureau bezoeken. Nog veel succes hé

s
1-6-2007
 Meld misbruik9-3-2008 15:28:35

Een vriendin van mij is naar Aruba geweest en zij vond het geweldig!!! Zij logeerde in RIU, chique all-in hotel.
Ik vond het precies maar niks. Niet veel mooie natuur. Haar hotel kon je van overal op het eiland zien staan. Vond zij geweldig, zou ik afschuwelijk vinden. Een caraïbisch eiland zo verpesten. Ik heb haar foto's gezien en eerlijk: ik was er echt niet jaloers op. Ze zei ook dat er veel Amerikanen op vakantie komen en dat je er niet heel vee Nederlands hoort.
Nu zij houdt ook wel van toeristische dingen en vond gewoon het feit dat het 'Aruba' was op zich al geweldig.
Dus je kan het leuk vinden natuurlijk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...