Terug naar overzicht
dag sofie mijn haar is ook te kortben vandaag langs geweest bij kapper en zal een hairdo insteken van jessica simpson, dus zal mijn haar lang zijn op de trouw, en ik zal het half opsteken zoals nele somers op de miss belgian beauty verkiezing je kan de foto's zien op de siteveel succes20/06/08
Hey Sofie, Ik heb halflang haar (tot net onder mijn schouders), en ik heb nog tot september de tijd om het te laten groeien :-)Ik ga mijn haar halfopgestoken hebben, met krullen. Ik wou een tiara, maar bij het kapsel dat ik het mooist vond, kan je geen tiara gebruiken. Ik ga dus gewoon haarspelden gebruiken. Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008
Ik heb halflang haar en wil t t liefste halfopgestoken. Heb pas eind maart mijn proef, maar ben nu al foto's aan het verzamelen. Een tip: www.trouwshop.com , daar is een forum met ook over kapsels een item, waar je heel veel foto's en websites met foto's kunt vinden.Veel plezier met het zoekenPatricia01/08/2008
hallo sofie, ik heb lang haar maar weet helemaal nog niet wat ik er mee moet. Mijn aanstaande ziet me graag met los haar maar dat draag ik al elke dag zo...Wat jouw kapsel betreft,ik zou er een leuk kleurtje laten opdoen of 2 en een sexy coupe laten inknippen...grtjs :-)