Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbeurs Utrect

6-3-2008 19:11:44
Hey hey allemaal !
Wij trouwen op 19juni 2009 (nog zooover af...), maar we zouden graag op 30 maart (2008 :-)) naar de trouwbeurs gaan in Utrecht. Eindje rijden, want we zijn van Limburg (België) maar we willen er echt wel naar toe.. ik weet nu niet of hier kaartjes voor moeten besteld worden op voorhand via het net of dat we ook gewoon daar aan de kassa kunnen betalen?
Alvast bedankt :)

Claudia
19-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 321

evy
1-3-2009
 Meld misbruik6-3-2008 20:48:21

Iedere beurs dat wij geweest zijn kon je gewoon aan de inkom betalen.
Persoonlijk denk ik dat je veel meer gaat hebben aan een beurs in uw buurt. In Utrecht zullen de handelaars van die kanten staan. Je kan er misschien wat ideetjes opdoen, maar niet meer dan wat je via internet kunt vinden. Wij deden 2 beurzen. Die van Hasselt en een kleintje hier uit de buurt (18 standjes). Aan dat kleine beursje hier uit de buurt hadden we veel meer. Handelaars uit het Hasseltse vonden het de moeite niet om tot de Noorderkempen te komen of rekenden (om van ons af te zijn) verschrikkelijk veel vervoerskosten.
Nu ja, kijk, 't is altijd een fijn namiddagje weg.
Veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes Evy

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik7-3-2008 6:28:45

ik heb ooit voor loving you als hostess gewerkt. Ik stond toen ook heel vaak in nederland.
Het leek me toen wel dat de nederlandse beurzen groter waren. Ook soms specialere dingen te zien.
Moest je daar iets vinden, moet je wel rekening houden met extra transportkosten.

Maar voor ideetjes op te doen is het in nl zeker wel oke!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...