Terug naar overzicht
Iedere beurs dat wij geweest zijn kon je gewoon aan de inkom betalen. Persoonlijk denk ik dat je veel meer gaat hebben aan een beurs in uw buurt. In Utrecht zullen de handelaars van die kanten staan. Je kan er misschien wat ideetjes opdoen, maar niet meer dan wat je via internet kunt vinden. Wij deden 2 beurzen. Die van Hasselt en een kleintje hier uit de buurt (18 standjes). Aan dat kleine beursje hier uit de buurt hadden we veel meer. Handelaars uit het Hasseltse vonden het de moeite niet om tot de Noorderkempen te komen of rekenden (om van ons af te zijn) verschrikkelijk veel vervoerskosten. Nu ja, kijk, 't is altijd een fijn namiddagje weg.Veel succes met de voorbereidingen!Groetjes Evy
ik heb ooit voor loving you als hostess gewerkt. Ik stond toen ook heel vaak in nederland. Het leek me toen wel dat de nederlandse beurzen groter waren. Ook soms specialere dingen te zien.Moest je daar iets vinden, moet je wel rekening houden met extra transportkosten.Maar voor ideetjes op te doen is het in nl zeker wel oke!