TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Christel
30-6-2007
|
6-3-2008 17:36:26
dag Nanouchka
oei seg sport je om af te vallen, en kom je bij in cm door teveel spieren... maar geen nood hoor, t is zeker nog tijd genoeg om wat af te vallen.. ik ben op 2 maand tijd bijna 8 kg kwijtgespeeld door het proteine dieet ik heb van die drankjes en repen gekocht van weight care bij de delhaize , zo twee per dag , en dat ging er super goed af ja als ge stopt komt ge weer bij, maar dat zijn dan zorgen voor na de trouwdag hé
Veel succes hé !! groetjes Christel vandaag 250 dagen getrouwd
|
|
sarah
17-5-2008
|
6-3-2008 18:33:34
bodystyling??
|
|
Jitse
6-9-2008
|
6-3-2008 18:42:32
Hey, Ik doe infraligne, nu al bijna een jaar, en zij werken echt op bepaalde zones. Dus als je op een bepaalde plek moet afvallen geven zij daarvoor specifieke oefeningen. Het is wel niet goedkoop, maar voor mij echt wel efficiënt!
Jitse 060908
|
|
betsy
6-6-2008
|
6-3-2008 18:56:14
hoi bruidjes, infraligne en bodystyling is idd goed om vet weg te werken maar niet om spieren te verminderen...ik heb hetzelfde probleem als ik sport word ik breder...dus DE boodschap...minder met je buikspieren werken... succes!!! 06-06-2008
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
6-3-2008 19:41:48
Ikzelf heb het niet gedaan, maar een collega van mij deed bodystyling en is echt op korte tijd superveel afgenomen in centimeters.
|
|
Tania
3-5-2008
|
6-3-2008 21:12:39
Hey,