TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Christel
30-6-2007
|
6-3-2008 17:36:26
dag Nanouchka
oei seg sport je om af te vallen, en kom je bij in cm door teveel spieren... maar geen nood hoor, t is zeker nog tijd genoeg om wat af te vallen.. ik ben op 2 maand tijd bijna 8 kg kwijtgespeeld door het proteine dieet ik heb van die drankjes en repen gekocht van weight care bij de delhaize , zo twee per dag , en dat ging er super goed af ja als ge stopt komt ge weer bij, maar dat zijn dan zorgen voor na de trouwdag hé
Veel succes hé !! groetjes Christel vandaag 250 dagen getrouwd
|
|
sarah
17-5-2008
|
6-3-2008 18:33:34
bodystyling??
|
|
Jitse
6-9-2008
|
6-3-2008 18:42:32
Hey, Ik doe infraligne, nu al bijna een jaar, en zij werken echt op bepaalde zones. Dus als je op een bepaalde plek moet afvallen geven zij daarvoor specifieke oefeningen. Het is wel niet goedkoop, maar voor mij echt wel efficiënt!
Jitse 060908
|
|
betsy
6-6-2008
|
6-3-2008 18:56:14
hoi bruidjes, infraligne en bodystyling is idd goed om vet weg te werken maar niet om spieren te verminderen...ik heb hetzelfde probleem als ik sport word ik breder...dus DE boodschap...minder met je buikspieren werken... succes!!! 06-06-2008
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
6-3-2008 19:41:48
Ikzelf heb het niet gedaan, maar een collega van mij deed bodystyling en is echt op korte tijd superveel afgenomen in centimeters.
|
|
Tania
3-5-2008
|
6-3-2008 21:12:39
Hey,
Ik heb niet veel ervaring met diëten, maar wil je wel zeggen, dat moest je nog een proteïnedieet willen doen, laat je dan volgen bij je huisarts. Het is erop gebaseerd dat je eigenlijk leeft op eiwitten, waarmee je dus idd snel kan afvallen, maar het is tegelijk belastend voor je nieren. Dus je laat je dan beter opvolgen. Sowieso zou ik zulk een dieet enkel aanraden voor mensen met zware gewichtsproblemen, maar goed. 't Is maar een tip! Als het spieren zijn, zou'k zeggen, stoppen met sporten (toch voor even), ofwel je kleed wat laten uitzetten (als dat een beetje kan toch).
Groetjes,
Tania
|
|
Patricia
|
7-3-2008 8:47:57
Eens raad vragen bij een centrum waar ze hypoxi-behandelingen doen. Daarmee kan je ook plaatselijk centimeters kwijt raken en schijnt heeel goed te zijn.
Weet alleen niet of t ook op spieren werkt. Iig zeker minder buikspieroefeningen doen de komende 2 maanden.
Succes Patricia
|
|
eline
5-9-2008
|
7-3-2008 11:52:54
hey,
Ik denk dat diëten geen zin gaat hebben, het gaat om spieren hé, Dus minder sporten en zeker de buikspieren minder gebruiken, dus wat meer vet en minder spieren kweken ter hoogte van de buik, jammer van de strakke buik, anders weet in ook niets.
groetjes Eline
|
|
Nathalie
23-8-2008
|
7-3-2008 17:11:05
Hey,
Kunnen ze dat niet gewoon verbreden? In de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht vertelden ze me dat ik 2 maten mocht afvallen en mocht bijkomen...
Groetjes,
Nathalie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|