Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed prijs?

6-3-2008 16:22:41
hey iedereen,

ik ben eraan aan het twijfelen om mijn trouwjurk te verkopen (ben nog niet helemaal zeker, denk er nog over na). het is eentje van rembo styling, 2delig en een bijpassende stola. ik heb er 1600 euro voor betaald.
is het te veel of te weinig als ik er nog 500 euro voor zal vragen? de schoenen krijgen ze er gratis bij als het hun maat is. en wel zelf af te halen!
Thxs voor de raad, als ik jullie ergens mee kan helpen!...

sandra
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 316

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik6-3-2008 17:00:37

Denk dat dat een redelijke prijs is...
kan je een paar foto's doormailen van het kleedje? Ik zou graag een kleed van Rembo hebben, maar ga deze zomer pas beginnen kijken want is maar voor 1/08/09.
Heb wel een 40-42 momenteel dus vrees dat het te klein zal zijn...
inge_de_rycke@hotmail.com

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik6-3-2008 17:29:53

ik mail je volgende week zeker een foto door, heb er hier geen op de pc staan op het moment daarom
ben trouwens heel content van rembo, het kleedje zit echt als gegoten!!

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik6-3-2008 17:37:04

ik denk dat dat een zeer goeie prijs is hoor!! Voor minder mag je niet gaan!

Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik10-3-2008 14:33:48

Hey,

Ik denk dat vele bruidjes hier oprecht wat willen over nadenken! Het is iets emotioneel maar toch hangt het na die dag gewoon in de kast. wat doe je ermee??
Ik denk dat ik dat ook zal hebben!

De prijs is redelijk, de meeste liggen rond die prijs want mensen die één 2de hands kopen wensen er zelf niet veel aan uit te geven, anders kochten ze wel een nieuw. Dus voor die prijs moet dat wel lukken.

Je mag mij ook eens een foto doormailen. Zie altijd graag kleedjes, wij trouwen in 2009 en moet ook nog gaan kiezen.

kaat.bekaert@skynet.be

Groetjes
Kaatje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...