Terug naar overzicht
Dag Ellen,Bij mij zijn ze gisteren aangekomen en ik ga dit weekend toch eens proberen hoe dat het werkt. Lijkt mij wel eenvoudig en mooi. Als ik de tijd heb zal ik jou een foto doorsturen.Groeten,Ann10 mei 2008
Dag Ann,heb jij ze ook via deze website besteld? Hier zijn het pakketjes per 8. Hoeveel denk jij er in je haar te doen?En zijn het gewoon kleurloze kristalletjes?http://www.dressedbyjill.nl/index1.html Veel succes met het uitproberen en een foto zou altijd heel welkom zijn!Groetjes,Ellen
Hallo,Ik had dat ook gekocht via internet, leek me heel mooi. Tot ik bij de kapster was om ze te proberen... Heel moeilijk in te brengen, en achteraf trekken de magneten naar elkaar toe. Ben toch maar iets anders gaan zoeken.
Dag Ellen, ja ik heb ze via dressed by Jill gekocht. Je kan kleurloze kristallen bestellen, ik zelf heb pareltjes omdat mijn halsketting, oorbellen en armbandje ook met parels zijn. Ik denk dat ik er maar 4 in doe omdat ik kort haar heb. Ik heb een foto van zo een kapsel met die parels erin wel van een ander koppel. anders stuur ik het eens door als je uw email adres even hier op zet. Groetjes,Ann10 mei 2008
Oh ja vergeten te zeggen: dit zijn geen magneetjes het zijn gewoon pareltjes met een lusje achterop waar dat een haarplukje door geschoven wordt, de magneetjes zijn nog iets anders en inderdaad moeilijker om vast te houden.Ann