Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De architect in Lennik

  5-3-2008 21:26:19
Hallo iedereen, wij zijn enorm geïnteresseerd om de architect in lennik te gebruiken als feestzaal. Heeft iemand hiermee ervaring en kan iemand me hierover iets meer vertellen. zijn deze schappelijk qua prijs??

Daisy
13-11-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 5121


veronique
13-9-2008
 Meld misbruik6-3-2008 9:57:59

Hey!
De architect is ook een grote optie bij ons, mede door het goede ontvangst en omdat we een traiteur kunnen kiezen. Enige nadeel vinden wij dat de zaalhuur nogal veel is voor wat het is, want je zit uiteindelijk aan de voordeur op straat, de tuin is niet meer dan een wei en mijn schoonmoeder vind de stoelen niet kunnen ;) De drank is per consumptie, geen forfait. Op de lijst die ik heb staan prijzen per consumptie, maar ik ben vergeten vragen hoeveel BTW er bij komt (5 of 21%?). Het zal net iets minder dan café-prijs zijn geloof ik.
Maar het is er tenminste niet zo 'stijf', je hebt veel inspraak en ze zijn er echte fuiven gewend! Veel plezier! Véro



Ilse

 Meld misbruik6-3-2008 21:31:18

Hey,

wij zijn ook "de architect" gaan bekijken, maar hebben uiteindelijk een andere zaal gekozen.
De eigenares was heel vriendelijk, maar de zaal was toch een beetje te duur, vonden we. Maar aangezien je zelf je traiteur kiest en de dranken per consumptie betaalt worden (en helemaal niet duur!), kom je misschien niet bedrogen uit. Ook de tuin was mooi...
Voor ons was het grootste nadeel de trap: niet handig voor oudere mensen en als je wat gedronken hebt...
TIP: haar schoonvader heeft ook een feestzaal (de meiseniersschuur). Deze zaal is van heel andere stijl, maar zeer groot, werkt ook met zelfde principe (eigen traiteur, eigen drank) en ook in Lennik...

Veel succes
Ilse



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik6-3-2008 22:08:11

hey
ik sluit me aan bij ilse... niks te klagen over de ontvangst, mooie zaal, echt alles zoals we wilden... maar die prijs...
was toen al 1550 euro alleen voor de 'blote' zaal, en dat vonde we toch wel veel... daar komt ook nog 1450 euro waarborg bij, waarvan je dan achteraf de drank betaald...

voor ons was dat wel een negatief punt...

maar zoals ik zei, qua ontvangst en zaal vonden we het echt super, alleen de prijs...

succes
sas



Luc

 Meld misbruik14-3-2008 14:04:25

Zijn zelf ook naar De Architect gaan kijken. Onvoorstelbaar die prijs; en dit voor zo'n vrij eenvoudig kader.
Dan staat er inderdaad nog niets op tafel. Ook de plastic-stoeltjes vonden wij niet kunnen voor zo'n prijs.
In de zomer is het naar verluidt niet uit te houden onder het dak, wegens sauna-effect ...

Dat de ontvangst er vriendelijk is, mag naar mijn mening als heel normaal worden beschouwd. Aan zo'n prijzen ! Onze keuze was snel gemaakt !

Groetjes,

Karen en Luc




Veerle
12-6-2010
 Meld misbruik26-5-2010 18:14:09

Herlinde heeft ondertussen nieuwe fantastische stoelen aangekocht!!
Echt zeer mooi en comfortabel!!

Groetjes,
Veerle



Hans

 Meld misbruik4-8-2010 18:54:54

Veel te duur voor wat het maar is !



Hans

 Meld misbruik4-8-2010 18:59:07

Tenzij de prijzen zouden zijn gezakt. Wat vragen ze tegenwoordig ?



andre

 Meld misbruik2-11-2010 15:32:46

Te kleine zaal (rekeninghoudende met het aantal personen dat ze beweren te kunnen zetten).
De rekening achteraf vermeld zaken die niet op voorhand werden afgesproken! Zo worden er huurgelden aangerekend voor bepaalde zaken die voor de feest gratis waren.

De mensen die (wegens te kleine zaal) op het "terras" zitten dienen over een goede fysiek te beschikken, aangezien ze heel wat trappen zullen moeten doen de ganse avond.

Vriendelijk voor en tijdens de trouw, daarna telt enkel nog het incasseren van geld.



Trees
1-4-2013
 Meld misbruik30-4-2013 23:48:13

ik sluit mij aan bij de laatste zin van André!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info