Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

klassiek kleedje?

5-3-2008 11:34:16
Hey bruidjes,
Allereerst bedankt voor de massale reactie op mijn dieetvraagje.
Nu vroeg ik mij af, wie heeft er nog echt een traditioneel kleedje (lange (afneembare) sleep, lange sluier, kroontje, en vol parels en kant?) Ik denk da ik zowat de enige ben die niet modern doet zoals Ian Stuart en Linea Raffaelli enz... Ben gewoon benieuwd.. :-)
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Amber
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 296

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik5-3-2008 12:16:01

Hoi,

je bent zeker niet de enige hoor :) Ik heb een Sophia Tolli, collectie 2007. Een prinsensenjurk uit Tafetta en Kant met vanalle pareltjes erop. Ik ben nog niet zeker over de lengte van de sluier, moet er nog eens goed over nadenken.

Groetjes!

Cathy

Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik5-3-2008 12:52:34

Join the club! :-)
Ik heb een ivoorkleurige strapless jurk van San Patrick met een lange sleep en een sluier. Traditioneel, maar dus ook op en top bruid :-)
De verkoopster van de winkel zag direct dat ik geen "linea raffaeli type" was. Eerlijk gezegd ben ik nog altijd superblij met mijn keuze (en dat betekent veel voor een eeuwige twijfelaar als ik die haar kleed al in juni 2008 kocht). Bijna alle bruidjes die ik heb weten trouwen het afgelopen jaar hadden een kleed van linea raffaeli... Dus traditioneel is eigenlijk ook weer origineel geworden :-)

Groetjes,
Jenny

Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik5-3-2008 14:58:04

hallo,

ik had op onze trouwdag ook geen linea of een Ian stuart.
Mijn kleedje was er één van sincerity. Ook een traditioneel kleedje met versierd met pareltjes, een lange sleep. Ik had een stola maar geen sluier, stond bij mij niet.

groetjes

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik5-3-2008 17:34:46

hallo,

ik heb een kleed van divina sposa. ook met pareltjes en sleep. wel geen sluier. ben ook niet zo zot van linea rafaelli enzo.

groetjes
heidi

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik5-3-2008 22:19:18

Jup,

Ik heb ook een superromantische jurk uitgekozen! :)
Linea en Ian ben ik ook niet zo dol op, hoewel Ian wel mooie jurken heeft zou ik er zelf niet in trouwen...

Tineke

Meld misbruik11-3-2008 15:32:29

dit is geen kritiek hoor, maar wat is er zo modern of niet "klassiek" aan Linea Raffaelli? Ik heb zelf een jurk van Linea en vind het echt een typsiche trouwjurk, heel romantisch met wijde rok en tule...het gaf een prinsessengevoel...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...