Terug naar overzicht
Hey, als je je lijst legt bij 1001listes zit Van den borre daar ook in. Samen met nog andere winkels. Voordeel is dat je op het einde kan beslissen wat je koopt, je gasten kunnen het op internet beijken (in 3 talen) en je krijgt ook kaartjes om in enveloppen te steken. De korting is wel afhankelijk van winkel tot winkel(soms 0% zelfs), maar voor ons was dit de beste oplossing! Je kan het ook zo vroeg leggen als je wil en je hebt 1 jaar tijd na het huwelijk om je geld op te doen, als het langer duurt betaal je iets van een 30 euro als ik me niet vergis. Bij de inno vond ik ze ni echt behulpzaam, maar ja, das mijn idee :) Succes ermee!Cathy24/05/2008
Hey,als je een beetje vanalles op je lijst wil leggen, kan je ook altijd collishop van colruyt proberen. Je gasten kunnen in hun colruyt bestellen en jij kan alles in de colruyt het dichtst bij jou in de buurt afhalen.Groetjes Ine
Dag Kelly,ik postte dit al vroeger eens, misschien zag je het dan ook wel al, maar mijn familie en vrienden waren altijd tevreden over Mathot-Vanhoffelen in antwerpen. Veel persoonlijker dan Inno, mensen kunnen ook geld geven en dat kan dan in een bon omgezet worden. Ook dingen van de lijst via internet te bestellen. Hebben vooral serviezen, kookgerief en geschenken, maar mijn zus kocht er ook huishoudtoestellen (oven, stofzuiger, strijkijzer), gewoon even vragen-->website www.mathot-vanhoffelen.be .Hopelijk ben je er iets mee, succes met de voorbereidingen!Roos
Hey Kelly, Wij leggen onze huwelijkslijst in de habitat. Daar heb je een ruime keuze en helemaal niet overdreven duur.Jill