Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Receptie

4-3-2008 18:07:55
Hey,
Wij gaan onze 1ste receptie geven achter onze ceremonie, maar die zal dus beginnen omstreeks 13u. Nu belde ik naar onze ceremoniemeester en vroeg of dit wel wordt gedaan, maar ze waren zeer neerbuigend vond ik. Dit wordt niet gedaan, dit is niet normaal.. maar we doen dit eigelijk zodat we ten 1ste meer mensen in de kerk krijgen!! en ook omdat de receptie en het avondfeest op andere plaats is. En we willen ons niet teveel haasten..na de 1ste receptie wilde we dan foto's gaan laten nemen. Och ja, wij zijn ook geen normale mensen en willen niet volgens het boekje werken. Is er nog iemand die direct na ceremonie receptie geeft (rond de middag)

groetjes

Sylvia
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 314

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik4-3-2008 18:22:41

Drdat wij beiden in de horeca werken zitten we met een heel groot aantal mogelijke gasten op ons huwelijk. Omdat we alles zelf bekostigen hebben we er voor gekozen om een receptie in de namiddag te geven, om 15u, voor al onze klanten en de mensen die in de mis waren. Het gaat door in een brasserie naast de kerk, ook niet in de feestzaal dus want die ligt zo'n 40km verder op (ben van kust,vriend van Oost-Vlaanderen, locatie ligt dus tss de 2 zodat families niet kunnen klagen dat de 1 verder moet rijden dan de ander). De 2de receptie en het avondfeest beginnen dan pas om 19u. Ook geen normale gang van zaken dus maar dat vind ik helemaal niet erg. Het is jouw huwelijk dus je doet wat jij het beste vind.

Marlies
6-6-2009
 Meld misbruik4-3-2008 19:30:54

Hallo Sylvia,

wij doen het ook op die manier, de mensen die 's middags naar receptie genodigd zijn krijgen op deze manier ook een deftige receptie en de familie en vrienden worden dan uitgenodigd op het avondfeest... Niet luisteren naar de ceremoniemeester, het is jullie dag dus jullie kiezen en beslissen!

Groetjes,
Marlies

Jill
9-8-2008
 Meld misbruik4-3-2008 20:58:19

Hey Sylvia,

onze kerkdienst eindigt om 13u en om 13u30 start onze 1ste receptie. Dit is bij ons ook op een andere lokatie als ons avondfeest.
Omstreeks 16u à 16u30 glippen wij er dan van tussendoor voor de foto's. Om 18u arriveren wij dan samen met de suite in de feestzaal en hebben we nog een half uurtje 'rust'.
Dus wat mij betreft is dat dus niet 'abnormaal'. Doe zoals jullie het willen, want iedereen ziet het anders, maar het is JULLIE dag!
En die ceremoniemeester die wordt toch door jullie betaald hé, dus moet hij maar doen hoe jullie het willen...

Veel succes nog
Groetjes,
Jill

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik5-3-2008 6:49:07

sorry hoor... wat voor een ceremoniemeester hebben jullie???

Wij doen zo ongeveer alles anders wat er anders kan zijn.. en weet je wat onze ceremoniemeester zei??

DAT IS SUPER! Eindelijk eens mensen die van het traditionele durven afstappen!

Je moet gewoon doen waar je zelf zin in hebt en jezelf goed bij voelt.

Onze ceremoniemeester stelde trouwens zelf voor om een receptie direct na de kerk te doen. Vb standje buiten bij de kerk ofzo, hij had het zelfs erover om daar muziek te voorzien

Aangezien bij ons alle genodigden bij het hele feest zijn, was dat niet nodig voor ons.

succes! en doe vooral je eigen ding!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...