Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Decoratie Godshuis

  4-3-2008 14:38:22
Wij hebben onze zaal al wel vastgelegd (het Godshuis dus), maar ik ben er eigenlijk wat vanuit gegaan dat de decoratie wel inbegrepen zou zijn. Met wat te beginnen lezen op het forum blijkt dit niet zo evident. Heeft iemand hie ervaring met het Godshuis? Wat kan ik verwachten?

Patricia
14-2-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1966


Stephanie
12-4-2008
 Meld misbruik4-3-2008 15:30:33

hoi,

wij trouwen ook in het godshuis. Wij gaan boompjes en bloemen huren bij een bloemist in sint-laureins Van Gucht. www.bloemenvangucht.be

we gaan dus de kandelaars op de tafels hebben, en we hebben een orchidee in een vaas om aan elk raam te zetten ( we hebben de zaal ambrosia ) en we gaan dus boompjes aan de ingang van de crypte zetten om ons gasten duidelijk te maken waar het is.
We hebben dan ook bij de dj verlichting gehuurd om de muur een speciaal effect te geven.
Voor de rest zorgt het godshuis voor n klein bloempje op de tafels van de receptie.

en dat is het dan eigelijk waarvoor we gezorgd hebben, en ik ben er vrij zeker van dat het mooi zal zijn. Het godshuis heeft zoiezo al een speciale uitstraling dat het toch niet teveel nodig heeft van decoratie.

als je nog vraagjes hebt, dan laat je je e-mail maar achter.

groetjes,
Stephanie



Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik4-3-2008 15:45:20

Wij hebben ook zaal Ambrosia in combinatie met de crypte! Zijn de kandelaars en orchideeen inbegrepen in de prijs?
Wat me het meeste 'zorgen' maakt is de crypte: wij zouden een dansfeest willen geven, maar er moet toch nog genoeg plek zijn om te zitten. En ze hadden ons gezegd dat er een loungehoek voorzien was, maar nu weet ik niet of die mee in de prijs voorzien is... En wat is er in de verlichting voorzien (toen wij er waren stonden er bv lampen in de vorm van een bloempot...heel loungy!)? Allemaal niet bij stilgestaan op die moment...
patriciavercruyssen@hotmail.com



Stephanie
12-4-2008
 Meld misbruik4-3-2008 16:26:24

ik mail je vanavond eens

groetjes,
Stephanie



Stephanie
12-4-2008
 Meld misbruik4-3-2008 16:27:43

nog rap n vraagje, uw dansfeest dat is dan toch in de zaal ambrosia? en uw receptie in crypte of net omgekeerd?



KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik4-3-2008 18:13:37

wij trouwen ook in het Godshuis.
De kandelaars zitten in de prijs, voor de rest zijn er geen bloemen alleen iets kleins op de receptietafels.
De verlichte bloempotten kunnen gebruikt worden om de drank in koel te houden



Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik5-3-2008 8:18:22

Dag Patricia,
Wij trouwen ook in het Godshuis en geven ons dansfeest eveneens in de Crypte.
Wij willen graag ook een lounge-hoek voorzien... Wij hebben dit ook al doorgegeven maar het is voorlopig nog onduidelijk wat zij wel / niet kunnen voorzien.
Wij zijn op 22 februari naar de dinner & dance geweest en toen stonden er in de crypte salonzeteltjes wat ik ook heel leuk vond. Ondertussen heb ik al gemaild naar het Godshuis met de vraag wat zij wel / niet kunnen voorzien maar nog steeds geen antwoord...

Groetjes en succes
Nathalie (nathaliedechilly@pandora.be)

(wat vonden jullie van het feest op 22/02?)



Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik5-3-2008 8:40:29

We gaan de receptie en het voorgerecht in de crypte houden, hoofdmaaltijd in Ambrosia, en dan dessertenbuffet en dansfeest weer in de crypte.
Ik vond de dinner & dance wel geslaagd, zo heb je op voorhand al een beeld van hoe het kan zijn! Maar ik ben nu wel helemaal overtuigd van het feit dat ik geen 4 gangen aan tafel wil blijven zitten. Ik zou het graag met luchtiger houden en de mensen wat laten rondlopen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info