Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring met schuttersveste in rillaar?

  4-3-2008 13:01:55
Hallo,

hoe zeker dat ik eerst was van welke feestzaal ik wilde, hoe hard ik nu aan 't twijfelen ben...
ben een prachtige feestzaal tegengekomen, doet me spontaan denken aan de scene uit belle en het beest (daar waar ze samen dansen in 't bekende gele kleedje...)
het is de schuttersveste in rillaar.
heeft iemand ervaring met deze feestzaal?
ze stellen een dj voor, iemand daar ervaring mee?
en met het eten?

alvast bedankt voor alle hulp

knuffel
Veronique

Veronique
18-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2119


Karolien
13-9-2008
 Meld misbruik5-3-2008 8:29:58

Hoi Veronique

De zaal doet idd hard denken aan die scene uit Belle en het Beest. Wij zijn zelf ook gaan kijken en was ook onder de indruk. Jammer genoeg ben ik er nog nooit naar een feest geweest dus over de dj of over het eten kan ik niets zeggen. Misschien moet je eens een afspraak maken met de dj en eens kijken of het klikt. Vertel hem wat je wel en niet wenst qua muziek en kijk eens hoe hij reageert. Voor een beoordeling van het eten kan je er misschien eens gaan eten in het weekend.

groetjes
Karolien



philip
9-9-2009
 Meld misbruik22-3-2008 22:52:12

Hallo Veronique,

Mijn vriendin en ik waren onlangs aanwezig in Schuttersveste op een soireé d'ambiance,een dansfeest te vergelijken met een huwelijksfeest, het eten was overheerlijk, de muziek dik in orde en de bediening was uitstekend, heb ook trouw plannen en heb direkt geboekt voor volgend jaar..



philip
9-9-2009
 Meld misbruik22-3-2008 22:52:22

Hallo Veronique,

Mijn vriendin en ik waren onlangs aanwezig in Schuttersveste op een soireé d'ambiance,een dansfeest te vergelijken met een huwelijksfeest, het eten was overheerlijk, de muziek dik in orde en de bediening was uitstekend, heb ook trouw plannen en heb direkt geboekt voor volgend jaar..



Tinneke
10-7-2009
 Meld misbruik27-3-2008 13:27:26

Hoi Veronique,

Ik ga volgend jaar ook trouwen en wij hebben Schuttersveste ook vastgelegd. Ben al naar een aantal feesten daar geweest en alles was altijd dik in orde.
De zaal is inderdaad adembenemend, echt sprookjesachtig.

Wat mij betreft is het een aanrader...

Veel succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...