Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schildersezeltje en kader van IKEA

4-3-2008 13:01:09
Hallo,
Een tijdje geleden heb ik hier gelezen dat sommigen schildersezeltjes en kadertjes van IKEA gaan gebruiken. Wij vinden dit een heel leuk idee. Kan iemand mij zeggen wat de grote is van de foto die je hier kan insteken?

Dank u wel,
Heidi
12/07/2008

Heidi
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1055

Stephanie
12-4-2008
 Meld misbruik4-3-2008 13:15:50

Hoi,

wij wouden ook van die schildersezeltjes kopen bij den ikea een paar weken geleden en de stock was op, en als ik nu op ikea site zoek vind ik zelfs het item er niet meer op. Volgens mij verkopen ze het daar niet meer.

Als je toevallig een andere winkel vind mag je het steeds laten weten want ik ben ook nog steeds op zoek.

groetjes,
Stephanie
12.04.2008

Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik4-3-2008 13:49:36

Hallo

Ik heb het onze bij Ava gehaald. De grootte.. er kan een A6 kaart in maar ik heb daar geen precieze afmetingen van.

Groetjes
Hilde
14-06-08

Stefanie

Meld misbruik4-3-2008 18:48:15

Wij hebben deze van ons onlangs gekocht in Ikea Ternat.
heb ze intussen al een schildersbeurtje gegeven...

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik5-3-2008 11:40:30

Hey,

Wij hebben die ook gekocht in de Ikea van Ternat (heel grappig met een kar vol schildersezeltjes en kadertjes). Je kan in de kadertjes een gewoon fotoformaat kwijt (wat is dat, 10 op 15 denk ik?). Volgens ons past de menu daar zeker in, niet te groot lettertype nemen he :). Ik heb er geen idee van of er nog voldoende in stock zijn, ik ga eens kijken of ik ze nog vind op de site van Ikea (hebben vorige keer ook even moeten zoeken). Je kan er in elk geval ook andere kadertjes opzetten natuurlijk. Met degenen die wij hebben gekocht, kwam zo één setje (kadertje plus schildersezel) op 1 euro, dus dat was wel mooi...

Groetjes en veel succes,

Tania

www.bartentania.bruiloftsite.nl
3/05/08

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik5-3-2008 11:47:18

PS: De kadertjes vind je op de site onder wanddecoratie (decoratie en spiegels) en heten "RAM" wissellijst, per drie verpakt 1,5 euro. De ezeltjes vind ik niet direct terug... misschien eerst eens bellen naar de winkel?

Wij hebben de onze wel niet geschilderd, we laten ze in principe naturel...

Groetjes,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...