Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips ivm zelfontwerp gastenboek

  18-2-2005 12:47:49
hallo!!

mijn vriend en ik wilden graag zelf ons gestenboek ùmaken. Maar we weten nog niet goed hoe we eraan moeten beginnen. Zijn er mss mensen die dat ook willen en een paar ideetjes met ons willen delen? :-)
Alvast bedankt!

Groetjes
Mieke

D-Day: 24 juni

Mieke
24-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 636


Tine
6-8-2005
 Meld misbruik18-2-2005 16:39:46

Ik heb ons gastenboek ook zelf gemaakt. Maar ik heb dan ook een cursus "boekbinden" gevolgd...
Ik zou zeggen: bekijk de boeken eens die je vindt in de winkels, en probeer er dan één na te maken.
Of als je echt meer tips wil weten, geef dan even je e-mailadres dan stuur ik je hoe ik die van ons heb gemaakt.



iris
23-9-2005
 Meld misbruik7-3-2005 20:52:20

hoi
ik heb ook het gastenboek zelf gemaakt. ik ben opzoek gegaan naar een leuk leeg boekje.

op de eerste pagina heb ik een gedicht geschreven dat mij en mijn vriend erg aanspreekt.

dan hebben we op iedere linkerbladzijde een hokje gemaakt waar een foto inkomt (we hebben een fotolijst gemaakt, elk gezin / koppel / individuele gast wordt op de foto gezet in die lijst).

op de rechterbladzijde kunnen de gasten dan iets schrijven dat de zin 'weet je nog' aanvult. ze kunnen dus een herinnering aan ons of een van ons opschrijven.

is persoonlijker dan alleen een handtekening :-)

groetjes iris


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...