Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankt iedereen

4-3-2008 7:56:19
Ik wil iedereen bedanken voor de steunbetuigingen,doet deugd in deze zware dagen!
Nu rest mij nog de taak om een tekst voor te bereiden om voor te lezen in de kerk vrijdag,bompa wil persé dat ik da doe,hoe moet ik daar in godsnaam aan beginnen?
Grtz sarah

sarah
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 306

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik4-3-2008 8:30:49

Dag Sara, vorige zaterdag hebben wij mijn grootvader begraven, samen met zijn 7 kinderen (en partner) en zijn 18 kleinkinderen (en partner) en vele neven en nichten. Het was een hele mooie viering, een prachtig afscheid. Het verdriet is niet minder, maar de trots om zo'n grootvader gehad te hebben is groot. Ik heb ook iets voorbereid, gewoon, een kort tekstje, elk kleinkind mocht wat anekdotes vertellen...
Veel sterkte, en je ziet het, je bent niet alleen, je kan je gesteund weten door vele anderen.
Sofie (03/05/08)

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik4-3-2008 21:47:15

Hey meid!

Ik heb voor mijn papa ook een tekstje geschreven. Gewoon over wat hij voor ons betekende en wat hij zal blijven zijn. Je hart laten spreken.
Daarna heb ik ook de steen op zijn zerk geschreven: 'hou me vast, maar niet met armen...hou me vast in je gedachten en ik zal voor altijd bij je zijn'.

Succes me je tekst en nog heel veel sterkte
Valentine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...