TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inge
1-8-2008
|
3-3-2008 15:58:04
Hallo, innige deelneming en veel sterkte.
Groetjes 01/08/08
|
|
evy
1-3-2009
|
3-3-2008 16:24:19
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Groetjes Evy 01-08-2008
|
|
stefanie
19-7-2008
|
3-3-2008 16:35:27
Hey Sarah,
Ik hoop dat ik dit niet zelf moet meemaken en vind het dan ook heel erg spijtig dat dit bij jou wel zo is. Heel veel sterkte toegewenst!
Groetjes, Stefanie
|
|
Kristien
16-8-2008
|
3-3-2008 16:41:42
Sterkte meid! Probeer toch uit dit verlies kracht te putten zodat jouw dag iets onvergetelijks wordt! Weet dat je oma altijd aanwezig zal zijn in alle kleine dingen om je heen! Liefs, Kristien
|
|
lily
18-7-2008
|
3-3-2008 17:00:05
Beste Sarah,
Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Innige deelneming.
Lily 18/07/2008
|
|
Freya
24-5-2008
|
3-3-2008 19:18:06
Hey, Ik begrijp volledig wat je meemaakt, mijn oma is op 15/12/07 gestorven, vreselijk want ik had zo hard gehoopt dat ze er nog bij zou zijn, ook al wisten we dat de kans klein was. Wij voorzien in de kerk bij de zitplaatsen voor de suite een lege stoel voor haar want ze heeft me beloofd dat ze "eens van achter den hoek komt piepen". Ik heb haar ook een foto van mijn kleed getoond en ze heeft me een parelhalssnoer gegeven dat ik op onze trouwdag zal aan doen. Dat alles maakt de pijn niet minder maar ik heb toch het gevoel dat ze er dan toch een beetje bij is. Je hoeft je trouwens helemaal niet te schamen, er zijn inderdaad veel ergere dingen dan de futtuliteiten die wij nu meemaken maar ze zijn ook belangrijk voor ons en dat weet jouw oma maar al te goed. Ik wens je heel veel sterkte met de verwerking. Groetjes, Freya 24/05/08
|
|
valentine
27-6-2008
|
3-3-2008 19:59:00
Hey meid,
Wij willen je eerst en vooral veel sterkte toewensen! Weet gewoon dat je om er sowieso zal bij zijn op jouw dag. Ik heb daarvoor een tekstje die ik in mijn achterhoofd houd: 'Als je door de nacht gaat, doodmoe en alleen. Denk er dan aan, dat boven de wolken iemand naar je glimlacht!' En dat zal je oma en allen die haar voorgegaan zijn zeker doen op jouw dag! Voel je daarom over een week of zo ook niet schuldig als je terug gaat denken aan de organisatie van je huwelijk. Want dat zou ze nooit zo gewild hebben. En 't is helemaal begrijpelijk dat je er een geleden zo over dacht, ne mens zit nu eenmaal zo in elkaar dat je gedachten niet kan tegenhouden é! Je hoeft je er dan ook helemaal niet schuldig om te voelen!
Groetjes Mathieu en Valentine
|
|
Liesbeth
5-7-2008
|
3-3-2008 20:29:18
Sarah, Ik wens jou, je verloofde en je familie veel sterkte toe. Ook mijn moemoe is onlangs overleden. Maar dat maakt jouw verdriet niet kleiner. Dat weet ik wel. Toch wil ik je aanmoedigen om te geloven dat jouw oma op je huwelijk zal zijn. Net zoals ze alle andere dagen ook bij jullie is. Daar ga ik vanuit. Het zal niet gemakkelijk zijn op onze huwelijksdag. Maar ik denk aan m'n moemoe's vrolijkheid en stralende lach. Hoe ze was voor ze ziek werd. En zo, stralend als de zon, zal ze er op onze dag bijzijn. Dikke knuffel, Lies.
|
|
Karen
13-9-2008
|
3-3-2008 21:23:19
Hallo Sarah,
Ik wens je veel sterkte toe en leef met je mee.
Groetjes, Karen
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
4-3-2008 9:51:28
hey Sarah!
Mijn meter is vorige maand ook gestorven, dus ik weet perfect wat je voelt nu. Ik moest haar ineens van onze genodigdenlijst schrappen en geen rekening meer met haar houden in de tafelschikking. Het is pijnlijk, maar je mag dat niet de bovenhand laten nemen. Bekijk het zo: je grootmoeder zou nooit willen dat je stopt genieten van zo een mooi moment omdat zij er niet meer is! In gedachten zal ze erbij zijn!
|
|
marina
16-5-2009
|
4-3-2008 13:52:15
Hey Sarah, Veel sterkte en moed.
Ik zit wat in dezelfde situatie; mijn vriend wou mij op kerstacvond ten huwelijk vragen, maar dat heeft hij uitgesteld, omdat zijn vader de dag ervoren overleden is. 18 dagen later ben ik mijn vader verloren; vandaar dat ook het aanzoek op mijn verjaardag uitgesteld werd. Op valentijn heeft hij het niet meer langer willen uitstellen. We zijn nu volop aan het plannen, maar worden elke keer opneiuw geconfronteerd met het gemis van onze papa's.
Groetjes Marina
|
|
sarah
17-5-2008
|
5-3-2008 7:09:05
he sarah, alvast veel sterkte in de komende periode..
Ik wil je graag iets vertellen over wat ik heb meegemaakt. Bij het overlijden van mijn grootmoeder een aantal jaren geleden in november. Zag ik aan haar graf een witte vlinder, ook bij de auto zag ik een vlinder. Eigenlijk was ik nooit echt heel verdrietig, want ik had altijd het gevoel dat het goed was voor haar en dat ze bij me was. Nu enkele jaren later maakte ik plots vreemde dingen mee en ben uiteindelijk bij een medium terecht gekomen. Ze wist me te vertellen dat ik een soort van gave heb om met overledenen te communiceren.
Je oma zag je doodgraag en ze wenste je waarschijnlijk de mooiste trouwdag toe die je maar kon wensen.
Probeer op je trouwdag maar eens stiekem op kleine dingen te letten. Misschien zie je wel mooie vlinders aan de kerk of praat in gedachten eens tegen haar. Ik weet zeker dat ze er bij zal zijn...
Veel sterkte,
xxx
|
|
Johan
|
6-3-2008 12:02:56
dag Sarah, vooreerst wens ik je en je familie veel sterkte toe. Wat betreft je huwelijksdag: dit is én wordt wel je dag; dus geniet ervan! Maar je hoeft je oma niet te vergeten. Er zijn mogelijkheden genoeg om er haar die dag bij te hebben, zonder er teveel over te praten, want dit brengt dan weer extra emoties mede die een domper op de dag kunnen zetten. Wat ik aanraad bij mensen in soortgelijke situatie: bvb. op het altaar een aantal kaarsjes (theelichtjes) zetten die branden voor deze personen. Je verwittigt de directe familieleden waarom die kaarsjes er zijn en branden. De meest-betrokkenen weten de zin ervan en er hoeft tijdens de dienst niet direct meer naaar verwezen te worden. Ofwel ga jij (met je vriend) in de week voor jullie viering eens naar het kerkhof en spreek je daar met je oma: dat je de volgende zaterdag gaat trouwen én dat je hen aanwezig zult weten, dat zij jullie haar zegen gaat geven en dat zij jullie veel gelukkige jaren wenst. Dit zijn voorstellen die misschien wel kunnen helpen. groetjes goedeherder.be
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|