Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lang geleden

3-3-2008 14:41:08
Hallo,

Ben vandaag gelijk weer een beetje herrezen na mijn sinusoperatie. Moet over een goed uurtje de tampons laten verwijderen dus dan kan het enkel maar beter gaan zeker?
In tussentijd is er toch al weer heel wat verandert: we hebben onze uitnodigingen vorige week besteld! We hebben dan toch een keyboardspeler gevonden om ons live groepje aan te vullen tijdens de mis!! En tot slot hebben we nog een heeeeeeeeeeeeele leuke verassing gekregen van mijn oma! Ik had verteld dat wij niet op reis konder gaan wegens ivf behandeling en ons huwelijk... Wel...nu hebben we nog een huwelijksreis cadeau gekregen!
We gaan naar rhodos, omdat we grieken kennnen en zijn ons wat kunnen rondleiden. Voor mensen die ook naar rhodos gaan in september: misschien tot daar!!

Groetjes
Valentine

valentine
27-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 364

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik3-3-2008 23:03:49

hoi valentine,
enkele uurtjes later nu...je was enorm enthousiast daarstraks over je herrezen zijn...ik durfde er toen niet op antwoorden omdat ikzelf uit ervaring weet dat de wieken en tampons verwijderen geen lachje zijn!maar één troost...nu gaat het wel snel beteren!!!en fijn zo'n oma te hebben trouwens!!!had ik ook zo maar iemand...!
hééél veel beterschap en succes met je huwelijk!
06-06-2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...