Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zelf de zaal versieren

  3-3-2008 11:34:08
Heeft er iemand een idee hoe we de zaal zelf zouden kunnen versieren. Ik heb reeds enkele rode harten gekocht in hout om op te hangen in de zaal. Zelf zou ik ook graag een aantal ballonnen ofzo ophangen, maar ik heb geen enkel idee waar ik helium kan vinden tegen een fatsoenlijke prijs in de regio van hasselt- hark de stad. Heeft iemand een idee?

Groetjes

Evy
29-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 3117


Sa
24-5-2008
 Meld misbruik3-3-2008 12:08:44

Hoi Evy

Wij moeten onze zaal ook zelf wat versieren mag ik vragen waar je die harten gevonden hebt en tegen welke prijs lijkt me ook wel leuk.
Helium is vrij duur hoor om ballonen te vullen je kan ze beter gevuld in trosjes of zo kopen doen wij ook kijk is op de site van part-fun in Diepenbeek daar kan je heliumbussen huren maar ook afgewerkte ballondecoraties heel mooi tis natuurlijk wel wat prijzig maarja als we ook mooie zaal willen he ; )

veel succes

groetjes



isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik3-3-2008 13:19:15

Hey,
Wij versieren onze feestzaal ook zelf. Ik kocht ook van die harten (bij Casa, met Valentijn). We zullen nog enkele lampions kopen (ikea of brico), bloemblaadjes op de tafels, bloemen (gerbera), glinstertjes,...
Bij ons is een ballonwinkel waar we eens zullen informeren.
Eventueel maak ik met mijn neefjes en nichtjes nog wat slingers. Ben ook wel benieuwd naar jullie ideetjes.
Groetjes en veel succes!
Belle
04/10/2008



Evy
29-8-2008
 Meld misbruik3-3-2008 17:53:58

die harten heb ik in een hobbywinkel in genk gekocht kort bij de prenuptia ze vielen heel goed mee in prijs ongeveer een 11 euro het stuk.



kim
20-6-2008
 Meld misbruik3-3-2008 18:43:15

ik weet niet of er een winkel bij jullie in de buurt is, maar in de AVA verkopen ze helium en ballonnen.



Stefanie

 Meld misbruik3-3-2008 19:18:13

Ook wij decoreren zelf onze zaal. We hebben reeds kaarsenpotjes gemaakt en heel wat deco materiaal gekocht en gemaakt voor op de tafels.. boven de dansvloer decoren we het plafond en muren met witte doeken en zo dan werken met blacklights zodat we een 'loung'sfeer creeren..



sarah
24-5-2008
 Meld misbruik4-3-2008 0:34:16

Hoi Evy,

Wij moeten ook zelf voor de versiering zorgen en wij hebben onze balonnen decoratie van party-fun in Diepenbeek.
Ze hebben daar echt hele mooie.

Groetjes, Sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...