Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bestellen op avondfeest

  2-3-2008 19:40:18
Hallo,

Ik heb een vraagje voor mensen die ook enkel een zaal afhuren en voor de rest alles zelf regelen. Wij hebben enkele mensen gevonden die tijdens ons avondfeest willen bestellen maar hebben er geen idee van hoeveel je die mensen dan per uur betaalt.
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Het is enkel om drank te serveren, glazen af te ruimen en glazen af te wassen. Ook koffie schenken zou door hen moeten gebeuren. Al de rest gebeurt door de traiteur.
Kan iemand ons ook zeggen hoeveel mensen we zouden nodig hebben voor 150 man?

Alvast bedankt!

groetjes

Evi
11-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 831


Ktty

 Meld misbruik2-3-2008 20:28:17

Bij onze zaal is een vaste tapper die wat garçonvrienden heeft. Ze vragen 9 euro per uur. Hoeveel wij er gaan nodig hebben, weet ik nog niet.
Groetjes!



Patsy
17-5-2008
 Meld misbruik11-3-2008 16:34:33

Dag Evi,

Wij kennen zo iemand in de verre vriendenkring die nog feesten verzorgt heeft qua tappen.. Die heeft zo een groepje van vijf personen, die geregeld feesten verzorgd .. Voor ons wilt hij dit gratis doen en hij neemt die dag 2 extra tappers mee, die we 8 euro moeten betalen per uur!! Met drie komen ze ons helpen van aan de receptie tot s nachts !! Ons feest is voor 180 pers de avond en 130 pers de receptie ! Ik hoop je een beetje te kunnen helpen .. wij doen ook alles zelf en weet wat tijd en energie er in kruipt, hoor! Vele groetjes, Patsy 17/05/08
debelder-franssen@telenet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...