Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alle suggesties welkom

  17-2-2005 8:36:38
Hallo allemaal,

Wij trouwen op 24 september 2005, nog 219 dagen te gaan dus. De "grote zaken" zoals feestzaal, ceremoniemeester, auto 's, kerk, ... zijn al geregeld. Ik heb zelfs al een kleed. Nu beginnen we dus aan de misboekjes, ideetjes voor de kindjes (hoeveel tel je er zo ongeveer????), een DJ !!!! uit regio Antwerpen (feestzaal in Massenhoven), fotolocaties (origineler als het kasteel van Malle en zowel binnen als buiten), ... Jullie zien, alle suggesties en ideetjes voor die "kleine dingen" zijn welkom.

An

An
24-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 674


Carlo

 Meld misbruik17-2-2005 13:20:57

Hey An,

spannend, hé, die voorbereidingen.
Ben er zelf ook op volop mee bezig voor 31 juli 2005.

Maar misschien kan ik je wel helpen voor uw zoektocht naar een DJ.

Ga eens kijken bij DJ Funky op deze site. Daar heb ik momenteel een mooie aanbieding staan voor koppels die boeken in februari en maart: all-in voor 300 euro. En Dendermonde ligt maar een half uurtje van Dendermonde, dus dat is heel goed bereikbaar.

Ga eens kijken, kan nooit kwaad.

Groetjes,

Carlo



Sophie

 Meld misbruik17-2-2005 14:27:42

Hallo An,

Ik trouw ook op 24/09/2005. Leuk om iemand tegen te komen die op dezelfde dag trouwt!
Wij hebben al feestzaal, ceremoniemeester, auto's, kerk en DJ. Wij hebben gekozen voor DJ Bart De Graef.
Ik ga nu aan de ouders van de bruidskindjes gaan vragen of ze het zien zitten dat hun kindjes bruidskindjes zullen zijn. Wat de kindjes aan de kerk betreft: de ceremoniemeester zegt dat je op een 10-tal kindjes moet rekenen naargelang je vrienden & familiekring die nog kleine kindjes hebben.

Groetjes,
Sophie



Tom

 Meld misbruik19-2-2005 19:52:33

Of eventueel live-muziek voor de huwelijksmis of -receptie? Ik had jullie graag twee groepjes voorgesteld, namelijk een klassiek koperkwintet "Imperial Brass" (www.imperialbrass.tk ) en een swingend jazz-bandje "The Almost Swinging Jazz Band". Contacteer me gerust voor meer inlichtingen!!

Groeten en succes met de verdere voorbereidingen!

Tom
tomvanleeuwen@hotmail.com



Tom

 Meld misbruik19-2-2005 19:54:02

Oeps, ben daarnet het e-mailadres vergeten van The Almost Swinging Jazz Band, namelijk www.almostswinging.tk . Je kunt er een volledige (en vooral virusvrije!) presentatie afhalen, dus foto's + muziek.

Veel plezier ermee!
Tom


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...