Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Annulaties avondgasten

  1-3-2008 19:42:36
Dag allemaal, ik heb een vraagje in verband met de uitnodigingen. De eerste week van feb hebben wij de uitnodigingen gestuurd. Omdat er altijd zo een misverstanden zijn over wel of niet verwittigen hebben wij besloten om te vragen dat ze altijd iets laten weten of ze naar het feest komen. Tot op heden heb ik nog maar 2 bevestigingen (nog geen enkele annulatie) binnengekregen. Als uiterste datum hebben we 07/03 opgegeven. Ik weet dat dit nog een week is maar ik vraag me af of iedereen altijd de laatste moment afwacht om te beslissen of ze komen of niet. Ik vrees dat ze het niet zo goed begrepen hebben en ik volgende week nog eens iedereen moet gaan afbellen om te vragen of ze komen of niet. Wat zijn jullie reacties hiermee? Ik kan me daar wel een beetje in ergeren of zijn dat de zenuwen die beginnen te komen?

Sandra
12/04/2008

San
12-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1166


Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik1-3-2008 19:50:31

Hey!

Ja, ik zou me daar ook een beetje aan ergeren. Maar denk dus ook dat het het veiligst is van uw lijst nog eens af te gaan en iedereen te bellen..

Veel succes!
Voor jou kan het aftellen echt beginnen..!



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik1-3-2008 20:50:19

Of naar wie een e-mailadres heeft een herinneringsmail sturen? Dat gaat sneller...



Eva
14-6-2008
 Meld misbruik2-3-2008 10:11:52

Das toch altijd hetzelfde he. Ik vrees er ook al voor. Bij de babyborrel van onze dochter hebben wij dit ook voorgehad. We hadden er een klein kaartje bijgestoken dat als ze niet kwamen dat ze iets moesten laten weten. Slechts enkele hebben afgebeld. Op het feest zelf was er maar de helft aanwezig maar ik zat met al dat eten. Zelfs naaste familie vond het niet nodig om af te bellen. Nu gaan we de meeste uitnodigingen zelf rondbrengen en vragen we al meteen of ze komen al dan niet. Tis mss een beetje onbeleeft maar ik wil deze keer geen geld weggooien. groetjes



silvy
4-4-2008
 Meld misbruik2-3-2008 13:18:27

Hoi,

Zelfde probleem hier. Onze uiterste datum was 1/3 en ik ben nu aan het rond mailen en sms'en en ... om toch maar te weten te komen wie komt en wie niet. Zo ambetant hé. Grrrr. Als ik nog eens een uitnodiging krijg voor wat dan ook ga ik direct reageren ;-).

Groetjes van een zenuwachtige bruid



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-3-2008 20:35:34

mensen lezen volgens mij niet goed hoor.. dat hadden we bij babyborrel ook.

maar dan omgekeerd.. mensen die wel kwamen, lieten het niet weten.

volgens mijn stiefvader die in evenementen zit, is het positiever om te vragen om te bevestigen als je komt... euhm... dat begreep dus bijna niemand!!



Evi
30-5-2009
 Meld misbruik3-3-2008 15:14:09

Wij hebben op de uitnodigingen van ons laatste feestje op de uitnodigingen het volgende geplaatst:

"Gelieve ons sowieso te laten weten of we je al of niet welkom mogen heten"

Pakweg 80% van de gasten heeft idd ook aanwezigheid bevestigd of afgebeld. De overige hebben we dan toch opgebeld.

grtjs



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik4-3-2008 11:49:56

het is toch onbeleefd hé als mensen niets laten weten!!
Wij sturen onze uitnodigingen eind deze maand op en gaan er ook een deadline voor reageren opzetten, maar blijkbaar helpt dit niet als ik jullie verhalen hoor.
ook een bevriend koppel van ons heeft zo nog iedereen moeten opbellen, maar zij hadden erop gezet 'laat iets weten als je verhinderd bent', wat niet zo slim was, want dan heb je geen duidelijkheid als de mensen niets laten weten (zijn ze het vergeten of komen ze niet?).



Melissa
12-1-2008
 Meld misbruik4-3-2008 17:48:29

Voor veel mensen is het inderdaad te veel gevraagd om op voorhand iets te laten weten. Wij hebben ongeveer 75% van onze gasten zelf moeten opbellen, ook al stond er op de uitnodiging dat ze moesten verwittigen of ze kwamen of niet. Bij ons kon het zelfs nog straffer, mijn pepe zijn vriendin die meeliep in de suite liet de ochtend van onze trouw weten dat ze niet kwam. Ze liep niet meer mee in de suite en ze kwam ook niet naar het feest!! Ze had te tijd niet gevonden om iets van kledij te kopen zei ze. Nu kan ik er mee lachen maar toen...



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik4-3-2008 20:04:12

hallo,
bij ons zijn er heel veel mensen die een paar dagen voor de uiterste datum iets laten weten hebben, de meesten zelfs... een paar anderen een paar dagen na die datum. Uiteindelijk heb ik een herinneringsmail gestuurd naar de mensen van wie ik niets gehoord heb en dan nog naar een paar gebeld...
Vorig jaar was hier ook een topic over en blijkbaar is dat bij iedereen zo...
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...