Terug naar overzicht
Kan je de fotoreportage niet verzetten naar de namiddag?Dan kan je in de voormiddag alles wat meer op 't gemak doen om je klaar te maken..
Idd. wij maken ook tussenin onze foto's, onze ouders , grootouders en zussen zitten dan bij mijn ouders thuis, we gaan bij een traiteur wat hapjes bestellen. Nadat de foto's getrokken zijn, gaan wij ook daar naartoe om dan samen naar het avondfeest te vertrekken.
Hey SofieWij trouwen om 11 uur en ons avondfeest begint pas om 18:30. Wij gaan met de suite (zo'n 25 mensen) bowlen, er wordt daar ook een driegangenmenu voorzien.Groetjes,Kimberly31-05-2008
ik denk dat zo een gat in de meeste gevallen voorkomt.Als ik naar een trouwer ga dan ga ik naar de kerk, maar ben ik al altijd weer naar huis moeten gaan voor ik naar de receptie kon gaan.Wij zitten idd ook met zo een gat. om 13.30 is de kerkelijke trouw en om 17u begint normaal de receptie, maar wij gaan intussentijd wel de foto's trekken.De dichte familie die zich dus twee uur moet zien te vullen gaan aan de kerk iets drinken en ik bevraag bij de feestzaal of ze indien mogelijk wat vroeger kunnen komen en een koffie kunnen krijgen.