Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed gevonden

1-3-2008 16:17:20
Dag allemaal,

Heb zonet mijn kleed gevonden bij Linx in Hasselt. Ben super content, echt loop hier al de hele tijd met een snile op mijn gezicht. Juist een klein kind.
Wou dit gewoon effe delen met iedereen :))
Kan bijna niet wachten tot de dag zelf dat ik het mag aandoen.
Hopelijk vinden jullie allemaal zo snel uw goesting!!
Wil ook wel eens weten hoe het bij jullie is gegaan.

FDikke x
Bren

brendy
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 466

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik1-3-2008 17:29:20

Dag Brendy,

Hier zit nog iemand die super gelukkig is, kom juist terug van de bruidswinkel.Ik heb vandaag mijn eerste pas gehad.Ik kan nier meer wachten tot de volgende keer

Groetjes,
Sarah
24/05/08

An
31-5-2008
 Meld misbruik1-3-2008 18:00:46

Hi, ik heb mijn kleed ook bij Linx gekocht. Is intussen al van eind november geleden ... moet in de loop van deze maand 1ste x gaan passen, we trouwen 31/05/08
Groetjes,
An

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik1-3-2008 19:17:15

Hoi bruidjes,
Ik heb mijn kleed in januari ook bij Linx gevonden. Eleni heeft ons geholpen en na 4 jurken had ik de juiste al gevonden!! Ik moet pas in mei teruggaan voor een eerste pasbeurt... Nog zooooo lang!!! we trouwen pas op 02/08/2008.
groetjes
Kim

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik1-3-2008 20:41:13

Hey,ik voel me zo blij as een kind sinds de dag dat ik mijn kleed voor't eerst heb aangehad,nu een maand terug!! En ik moet nog wachten tot in juni voor ik terug kan passen,ggrrrr.
Maar ondertussen geniet ik volop van de voorbereiding (en zie mezelf geregeld in vol ornaat staan :))

Grtz sarah

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik2-3-2008 11:11:31

Hoi,

Ikzelf heb uiteindelijk mijn kleed gekozen dat ik het eerst heb aangehad!!!
Daarna nog wel zo'n 4 winkels gedaan, maar ik bleef bij m'n eerste kleed...dat was 'ik' gewoon.
Na een half jaar getrouwd te zijn nog steeds geen spijt!!!

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik2-3-2008 21:54:54

Hoihoi,

Ook ik heb mijn kleed héél snel gevonden. Ik had in de boekjes al een droomkleed gezien dus ik naar de winkel vol zenuwen. Mijn droomkleed hebben we tot laatste laten hangen en dan heb ik eerst vier andere kleedjes gepast en toen was het zover.... En jaja het is mijn droomkleed geworden. In 1 winkel en na 1 uur was mijn kleed gekozen. Ik moet nog tot september wachten voor mijn eerste pasbeurt maar ik mocht altijd nog eens binnenspringen voor het nog eens aan te doen... :-) Zo'n zalig gevoel!
En zo moeilijk te verzwijgen voor iedereen...

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik2-3-2008 21:55:09

Hoihoi,

Ook ik heb mijn kleed héél snel gevonden. Ik had in de boekjes al een droomkleed gezien dus ik naar de winkel vol zenuwen. Mijn droomkleed hebben we tot laatste laten hangen en dan heb ik eerst vier andere kleedjes gepast en toen was het zover.... En jaja het is mijn droomkleed geworden. In 1 winkel en na 1 uur was mijn kleed gekozen. Ik moet nog tot september wachten voor mijn eerste pasbeurt maar ik mocht altijd nog eens binnenspringen voor het nog eens aan te doen... :-) Zo'n zalig gevoel!
En zo moeilijk te verzwijgen voor iedereen...

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik3-3-2008 11:33:55

Ik heb vorige week donderdag mijn kleed besteld en moet nu nog tot 25 juli wachten om het mijne, op maat gemaakt, te gaan passen ... pfff nog zoooo lang. ik vroeg me ook af wanneer je het eigenlijk mee naar huis mag nemen ... is dat onmiddellijk als het past of moet je dan nog eens terug om te passen ?
Groetjes,
Petra
22/08/08

brendy
13-9-2008
 Meld misbruik3-3-2008 17:28:46

Hoi Petra,

Bij mij gaven ze de volgende info: ik moet begin juli terug om te gaan passen (mijn op maat gemaakt kleed), dan gaan ze zien of er nog aanpassingen gedaan moeten worden (hopelijk wel, want dan wil het zeggen dat ik ben afgevallen :) )
En dan zou ik 2 weken voor de trouw nog eens moeten teruggaan voor laatste pas en het mee te nemen.
Is idd nog erg lang he!!!
Maar de tijd vliegt zullen we maar denken, heb gewoon bang dat ik mijn mond niet ga kunnen houden :)

Groetjes
Bren

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...