Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enkel een uitgebreide (buffet)receptie als feest. TIPS?

1-3-2008 13:24:39
Wij zouden na de kerkdienst een uitgebreide (buffet) receptie willen voor iedereen. Iedereen blijft dus rechtstaan en wordt bediend met allerlei kleine en grotere hapjes. Er mogen ook wel wat standjes met hapjes enzo in de zaal staan!

Alle zalen die dit aanbieden, meningen en tips van mensen die dit al meemaakten of ook zo doen, en alle ideeën zijn meer dan welkom!!
(Regio West-Vlaanderen!)

Tine
13-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 399

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik1-3-2008 21:50:43

Hallo,

Zo'n receptie heb ik al eens meegemaakt (was wel in Leuven). Was leuk vooral omdat er héél veel hapjes passeerden (zo'n 10) en achteraf waren er nog mini-gebakjes.

Ik weet dat volgende zalen in W-Vl. dit aanbieden: Denotter in Zedelgem, Saint Germain in Diksmuide en de Vossenberg in Hooglede. Misschien ook nog Ter Mude in Knokke, op de grens met Sluis.
Je kan ze allemaal best eens contacteren en naar hun brochures vragen.
Ik weet wel niet of de meeste zalen bereid zijn om dit te organiseren op een zaterdag, mocht je dit al zo willen....

Als gast vind ik het persoonlijk dus wel leuk als er met mini-dessertjes wordt afgesloten. En misschien past een stukje bruidstaart ook wel nog bij?

Nog veel plezier met je voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...