Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

4 april

  1-3-2008 12:27:08
Hallo,zijn hier nog koppeltjes die trouwen op 4 april?Zou tof zijn te weten dat er hier nog koppeltjes zijn die dezelfde dag trouwen als wij.

Groetjes Evi

evi
4-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 890


San
12-4-2008
 Meld misbruik1-3-2008 12:38:12

Hallo Evi,

Voor ons niet april maar een weekje later nl.12 april. Hoe zit het met jullie voorbereidingen? Geraakt alles in orde. Ik moet volgende week naar de kapper voor een kleuring en in de namidddag mag ik mijn kleedje nog eens gaan passen. Hoe zit het met de zenuwen? Heb je ze nog onder controle. Op dit ogenblik heb ik er nog geen maar ik ben wel aan het aftellen. Vandaag binnen 6 weken is het zover voor ons.

Sandra
12/04/2008



evi
4-4-2008
 Meld misbruik1-3-2008 12:57:34

Hey Sandra,

Meeste voorbereidingen zijn gedaan,wel nog de gasten een tafelplaats geven en ik moet zeggen dat is super moeilijk,nog naamkaartjes schrijven en wegwerpcameras gaan halen voor op de tafels.
Ik mag mijn kleed gaan halen binnen 2 weken en in de week laat ik ook mijn haar al kleuren.En ben nu al bezig met mijn zonnebankbeurten,moet toch een mooi kleurtje hebben he.
Mijn zenuwen zijn echt verschrikelijk,slaap enorm slecht.Altijd schrik dat er iets zal misgaan.En kijk er ook zo naar uit,is toch een prachtige dag he en zeker voor de bruid.
Geniet nog van je 6 weekjes.Is niet lang meer,het zal er heel snel zijn.

Groetjes Evi



Ilse
8-8-2008
 Meld misbruik1-3-2008 16:38:03

Dag Evi,

niet ik, maar mijn zus trouwt op 4 april, ik volg 4 maanden en 4 dagen later.

Veel succes met de laatste loodjes!

Ilse
08/08/08



Lenie

 Meld misbruik2-3-2008 12:53:30

Hey,

Wij trouwen een weekje vroeger, op 29 maart. 't Is spannend aftellen, de zenuwen beginnen echt wel te komen. Heb het gevoel dat ik nog veel kleine dingen moet regelen. Ik zal blij zijn als het zover is (nog 27 dagen!!!)

Groetjes!
Lenie
29/03/2008



silvy
4-4-2008
 Meld misbruik2-3-2008 13:21:10

Hoi,

Wij trouwen dan ook! Als je wilt e-mailen: silvyvanthielen@hotmail.com.

PS: mijn zenuwen staan echt wel strakgespannen!

Lieve groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...