Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelplaatsen

  29-2-2008 13:06:15
Dag bruidjes,

Wij trouwen 4 april en ik heb er echt al van genoten om alles te organiseren.Alles is gedaan maar nu begint het moeilijkste vind ik...nl de tafelplaatsen,waar zet je wie en bij wie....Ik dacht dat dit echt heel makkelijk zou zijn maar is een enorm puzzelwerk,bij ons toch.
Hoe gaat dit bij jullie?

Groetjes Evi

evi
4-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 942


Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik29-2-2008 13:48:00


Hallo,

Bij ons begint het ok te naderen (nog 57 dagen) en mogen we ons ok stilaan over de tafelverdeling buigen. Ik denk het volgende te doen: oudere familieleden bij elkaar, idem voor de jongere familieleden, schoonouders zo ver als mogelijk uit elkaar (spreken niet meer met elkaar) en de vrienden zit ik bij elkaar volgens hun interessesfeer. Bijvoorbeeld: vrienden die beiden met een Spaanstalig sprekende vrouw te samen zijn, zet ik bij elkaar, idem voor de vrienden uit ons skigroepje.

We hebben wel het geluk dat al onze tafels niet evenveel personen moeten tellen. We kunnen per (ronde) tafel tussen 6 en 12 personen uitkiezen.



dorien
4-10-2008
 Meld misbruik29-2-2008 15:33:31

Hey,

wij gaan het denk ik als volgt doen:

wij kiezen niet voor de traditie dus wij delen de eretafel met onze beste vrienden! Aan de ene kant van onze tafel komt de tafel met ouders en familie, de andere kant de schoonfamilie.

Rond elk van deze twee tafels komen dan de gasten die door onze ouders zijn uitgenodigd.

Onze vrienden zetten we het dichtst bij de dansvloer en wij gaan proberen deze een beetje door elkaar te mixen zodanig dat ze elkaar beter leren kennen. Ze kunnen tenslotten na het dessertbuffet nog zitten bij wie ze willen. (enkel hoofdgerecht en dessert worden aan tafel geserveerd dus als de compagnie dan een beetje tegenvalt is dit hoogstens voor een uurtje :o) )

ziezo, ik hoop een beetje geholpen te kunnen hebben...

groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...