Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nylonkousen

  29-2-2008 12:44:00
hoi,
heb kleine discussie met de mama... ik trouw op 08/08/2008 (midden zomer dus.) Mijn mama vind dat je nylonkousen (niet per sé van die witte, maar dan huidskleur) moet aandoen onder je kleed. Ik was dat niet echt van plan, omdat het dan toch al zo warm is. Nu is het wel zo dat ik redelijk zwaar billen heb. Dus als ik in de zomer een rokje of kleedje aanheb dan schuren mijn billen tegen elkaar. tis nie zo erg dat het erdoor zit ofzo, maar is toch wel beetje vervelend. Wat denken jullie nu? Toch nylonkousen???? is eigenlijk best wel sexy om het te combineren met stay-ups en jartellegordel... Wat wordt er zoal het meeste gedaan? met of zonder kousen...

x dani

danielle
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2455


Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik29-2-2008 12:57:21

Hoi,

ik ga zowiezo kousen aandoen. veel beter voor de voetjes!

Groetjes

Cathy
24/05/2008



Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik29-2-2008 13:04:34


Hallo,

Warm weer én nylonkousen? Met mijn ook iets zwaardere dijen wil ik er niet aan denken. Zeker niet op mijn trouwdag als ik mij (letterlijk) goed in mijn vel wil voelen. Geen nylonkousen voor mij dus en ook geensStay ups want die zorgenbij mij voor hetzelfde probleem. Wel zal ik een soort van nylonsokje/voetje in mijn schoenen dragen en en onderbroek met langere pijpjes. Niemand die dat zal merken.
Effe voor de huwelijksnacht doe ik wel iets sexier aan.

Waarom vind je moeder dat je nylonkousen MOET dragen?
Een tussenoplossing is een soort spray die je op je benen spuit en die eruit ziet als panty's. Ik ben dit onlangs tegengekomen bij een (grotere) Veritaswinkel.



Jennifer
2-8-2008
 Meld misbruik29-2-2008 13:25:09

Hey

Ik trouw op 2 augustus en heb ook stay up kousen gekocht. Heb liever een kousje aan in mijn schoen en denk ook wel dat het zal helpen tegen het schuren van mijn billen (heb ook niet zo'n smalle benen)
Ik denk niet dat het zo warm zal zijn, tenslotte heb ik al een kleed aan met vele lagen dus een laagje kous kan er wel nog bij.
Zweten doe je toch en het is dan beter dat de kous wat zweet kan absorberen dan dat je benen tegen elkaar kleven denk ik. Dus ik denk dat je wel best een kous aandoet.
groetjes jenn



wendy
23-8-2008
 Meld misbruik29-2-2008 21:59:24

halo ik ken je probleem wij trouwen 23/08/08 en ik heb mij jurk al ge kocht en de verkopster legde dadelijk die kousjes er bij ik dacht ba wat al het nu heel warm en dan die kousjes maar iedereen zegt dat is mooier maar ik heb al laten weten storen ze gaan ze uit dus ja kan ze altijd aan doen en mama blij en een daarna uit gooien
het is jou dag groetjes x x



Tamara

 Meld misbruik29-2-2008 22:32:39

Nooit, never, van heel mijn leven zal ik nylons dragen. Ik vind dat echt een verschrikkelijke stof! Brrrrrrrrrrrr ...
Het mag de stenen uit de grond vriezen (wat het hopelijk niet zal doen op 5 juli, héhé) en dan nog vertik ik het.



els
28-6-2008
 Meld misbruik29-2-2008 23:15:22

wij trouwen 28 juni, ik ga ook kousen dragen met ene jarretelgordel... én kousenband...

nu zoek ik ergens naturel kleurige kousen met een wit boordje... maar ik denk dat dat te veel gevraagd is...



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik1-3-2008 10:01:04

Hoi,

Ikzelf ben vorig jaar op 18 augustus getrouwd op een stralende zomerdag.
Onder mijn kleed droeg ik 'bruidskleur' stay-ups met een jartellengordel en kousenband.
Van de warmte heb ik totaal geen last gehad en ze zijn de hele dag mooi blijven zitten.
Het staat mooier op foto's en...je krijgt minder snel last van je voeten...

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl



D
8-8-2008
 Meld misbruik1-3-2008 16:12:08

Wij trouwen ook op 8-8-8 en geen denken aan dat ik dan kousen aan doe, heb zelfs speciaal gezorgd voor open schoenen, komaan tis zomer hé, dan doe je met je dagelijkse kleren toch ook geen nylons aan, trouwens dat zweet pas echt, zo synthetisch.

Maar je moet vooral doen waar je jezelf goed in voelt!

Groetjes



Ilse
8-8-2008
 Meld misbruik1-3-2008 16:43:52

Dag Danielle

ik trouw ook op 08/08 en heb ook wat dikkere dijen die tegen elkaar schuren. Erg vervelend, maar ik ga toch nylon kousen aandoen, want zonder ben ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te ongemakkelijk. Het is natuurlijk maar wat jij het gemakkelijkst vindt. Ik persoonlijk heb geen last met die dingen, maar een ander misschien wel. Ik zou in ieder geval niet opteren voor stay-ups, want dan heb je nog steeds hetzelfde probleem. By the way, nylon kousen zijn erg licht, dus denk ik dat je ook met warm weer daar niet te veel last van mag hebben.

Groetjes,

Ilse
08/08/08



vanessa b
27-7-2007
 Meld misbruik1-3-2008 21:10:47

wij zijn vorig jaar getrouwd in juli, schitterend weer en ook de twijfel en discussie van die nylonkousen. Ik had er gekocht, maar op de dag zelf heb ik besloten om alleen mijn kousenband aan te doen. Geen spijt gehad want het was zeer warm met al die lagen stof!!!

doei,




Sanne
8-8-2008
 Meld misbruik1-3-2008 21:50:50

Hallo,
Ook ik trouw op 08/08/08. De verkoopster van Moderna heeft me aangeraden om kousen aan te doen voor de gemeente en de trouw en ze daarna uit te doen. Maar eigenlijk ga ik gewoon stay up kousen kopen en ik zie wel wat weer het is op de dag van de trouw. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je je schoenen goed inloopt om zere voeten te vermijden. Afwachten dus maar ...
Vééél succes met de voorbereidingen en met de trouw !!
Groetjes,
Sanne



Mariel
29-8-2008
 Meld misbruik16-4-2008 15:54:17

ik heb een kortere jurk tot net over mijn knieen. Weet dus niet of het idd netter is om kousen aan te doen, geen panty das niets. maar holdups. Bij de hema hebben ze hele fijne. Maar goed we trouwen 29 aug 2008 dus ja in de zomer. en heb het liefst lekker blote benen dan. Moeilijk!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...