Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Faculty club te Leuven

  29-2-2008 11:09:24
Hallo,
Heeft er iemand ervaring met Faculty club te Leuven?
Goede en slechte ervaringen? Hoe was de decoratie gedaan?

Bedankt

Nicolas
1-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 999


Karen
13-9-2008
 Meld misbruik29-2-2008 11:24:03

Hey Nicolas!

Ik ben vorig jaar naar een trouwfeest geweest daar, enkel naar het dessertenbuffet, dus over het eten kan ik niets zeggen. Het is een heel mooie zaal, er is zeker genoeg parking en de bediening is goed. De huis-DJ is ook een goede DJ, vond ik.
Enkele minpuntjes: de gasten van het dessertenbuffet zaten afgezonderd van de rest, waardoor je niet echt bij het feest hoorde. En de desserten bleven staan tot 2u (wel goed), maar het ijs stond niet in een koelbak of zo en dat was dus volledig gesmolten ... het drupte op de tafel en dat was echt geen zicht ...

Groetjes,
Karen
13/9/2008



Annelies
14-6-2008
 Meld misbruik29-2-2008 16:21:23

Ikzelf heb al een receptie en feest meegemaakt in de faculty club: het is heel lekker en origineel (afhankelijk met welke traiteur jullie werken), de laatste receptie was verzorgd door Bart Claes. Er is inderdaad voldoende parking, bij mooi weer is de buitenkoer een hele mooie receptieplaats. En de familie of vrienden kunnen overnachten in het hotel ernaast: practisch dus. Wijzelf hebben niet voor de faculty club gekozen omdat we het op een zaterdag nogal duur vonden (extra huur alleen voor de zaal), en omdat de capaciteit maar nipt is (140 mensen met dansvloer is maximum). Wijzelf zijn ook naar Bart Claes en Felix Alen (de traiteurs van Faculty club int weekend) gaan kijken en eigenlijk hebben zijzelf ook mooie locaties. (en is dan 10% goedkoper dan wanneer ze op verplaatsing komen.) Besluit: mooie locatie, gemakkelijk bereikbaar, goede parking, hotel ernaast, maar eten en sfeer hangt ook af van keuze van traiteur. En wel naar de duurdere kant.



Annelies
14-6-2008
 Meld misbruik29-2-2008 16:21:39

Ikzelf heb al een receptie en feest meegemaakt in de faculty club: het is heel lekker en origineel (afhankelijk met welke traiteur jullie werken), de laatste receptie was verzorgd door Bart Claes. Er is inderdaad voldoende parking, bij mooi weer is de buitenkoer een hele mooie receptieplaats. En de familie of vrienden kunnen overnachten in het hotel ernaast: practisch dus. Wijzelf hebben niet voor de faculty club gekozen omdat we het op een zaterdag nogal duur vonden (extra huur alleen voor de zaal), en omdat de capaciteit maar nipt is (140 mensen met dansvloer is maximum). Wijzelf zijn ook naar Bart Claes en Felix Alen (de traiteurs van Faculty club int weekend) gaan kijken en eigenlijk hebben zijzelf ook mooie locaties. (en is dan 10% goedkoper dan wanneer ze op verplaatsing komen.) Besluit: mooie locatie, gemakkelijk bereikbaar, goede parking, hotel ernaast, maar eten en sfeer hangt ook af van keuze van traiteur. En wel naar de duurdere kant.



Annelies
14-6-2008
 Meld misbruik29-2-2008 16:21:53

Ikzelf heb al een receptie en feest meegemaakt in de faculty club: het is heel lekker en origineel (afhankelijk met welke traiteur jullie werken), de laatste receptie was verzorgd door Bart Claes. Er is inderdaad voldoende parking, bij mooi weer is de buitenkoer een hele mooie receptieplaats. En de familie of vrienden kunnen overnachten in het hotel ernaast: practisch dus. Wijzelf hebben niet voor de faculty club gekozen omdat we het op een zaterdag nogal duur vonden (extra huur alleen voor de zaal), en omdat de capaciteit maar nipt is (140 mensen met dansvloer is maximum). Wijzelf zijn ook naar Bart Claes en Felix Alen (de traiteurs van Faculty club int weekend) gaan kijken en eigenlijk hebben zijzelf ook mooie locaties. (en is dan 10% goedkoper dan wanneer ze op verplaatsing komen.) Besluit: mooie locatie, gemakkelijk bereikbaar, goede parking, hotel ernaast, maar eten en sfeer hangt ook af van keuze van traiteur. En wel naar de duurdere kant.



Nicolas
1-8-2009
 Meld misbruik29-2-2008 18:25:09

Annelies,

Wat is aan de dure kant?
receptie
menu + drank all in + dess buffet
drank all-in dansfeest

80€?
100€

Met dank voor je antwoord.



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik2-3-2008 13:50:00

Ik dacht gelezen te hebben op hun site (of op dit forum? weet het ni meer) dat ze om drie uur het feest afsluiten... vind ik wat vroeg als je een dansfeest wil, mss eens achter vragen...



Anneleen
6-5-2008
 Meld misbruik2-3-2008 19:18:29

Beste Nicolas,

Ons feest zal binnen een paar maanden plaatsvinden in de Faculty Club, met als catering Bart Claes. Wij hebben er eigenlijk alleen nog maar goede dingen over gehoord. Mijn ouders zijn al eens naar een feest van Bart Claes geweest en het was pico bello. Het is waar dat de zaalhuur niet goedkoop is, maar dat hebben we erbij genomen. We hebben even getwijfeld tussen FC en Berkenhof, maar ook het Berkenhof is vrij duur qua eten. Bovendien is de FC heel centraal gelegen. Wij trouwen ook in de kerk van het Begijnhof. De contacten met de catering verlopen ook heel vlot. Zij zorgen ervoor dat de tafels aangekleed zijn en dat er overal bloemen en kaarsen (zelfs buiten) voorzien worden.

Groetjes,
Anneleen



Anneleen
6-5-2008
 Meld misbruik2-3-2008 19:18:44

Beste Nicolas,

Ons feest zal binnen een paar maanden plaatsvinden in de Faculty Club, met als catering Bart Claes. Wij hebben er eigenlijk alleen nog maar goede dingen over gehoord. Mijn ouders zijn al eens naar een feest van Bart Claes geweest en het was pico bello. Het is waar dat de zaalhuur niet goedkoop is, maar dat hebben we erbij genomen. We hebben even getwijfeld tussen FC en Berkenhof, maar ook het Berkenhof is vrij duur qua eten. Bovendien is de FC heel centraal gelegen. Wij trouwen ook in de kerk van het Begijnhof. De contacten met de catering verlopen ook heel vlot. Zij zorgen ervoor dat de tafels aangekleed zijn en dat er overal bloemen en kaarsen (zelfs buiten) voorzien worden.

Groetjes,
Anneleen



Anneleen
6-5-2008
 Meld misbruik2-3-2008 19:19:01

Beste Nicolas,

Ons feest zal binnen een paar maanden plaatsvinden in de Faculty Club, met als catering Bart Claes. Wij hebben er eigenlijk alleen nog maar goede dingen over gehoord. Mijn ouders zijn al eens naar een feest van Bart Claes geweest en het was pico bello. Het is waar dat de zaalhuur niet goedkoop is, maar dat hebben we erbij genomen. We hebben even getwijfeld tussen FC en Berkenhof, maar ook het Berkenhof is vrij duur qua eten. Bovendien is de FC heel centraal gelegen. Wij trouwen ook in de kerk van het Begijnhof. De contacten met de catering verlopen ook heel vlot. Zij zorgen ervoor dat de tafels aangekleed zijn en dat er overal bloemen en kaarsen (zelfs buiten) voorzien worden.

Groetjes,
Anneleen



Anneleen
6-5-2008
 Meld misbruik2-3-2008 19:20:45

PS het feest wordt niet om drie, maar om vier uur afgesloten; wij beginnen al om 18u30 met het avondfeest en dessertenbuffet om 22u en ze gaan er echt wel voor zorgen dat we lang genoeg kunnen dansen, trouwens beter je feest in schoonheid afsluiten! ;-)



Cindy
22-11-2008
 Meld misbruik2-3-2008 21:48:48

Dag Nicolas,

Ook wij hebben voor FC gekozen voor ons huwelijk.
Net zoals Anneleen hebben we de zaalhuur erbij genomen, omdat de zaal en locatie ons beviel. De contacten met de FC verliepen zeer gemoedelijk - niet opdringerig maar correct en vriendelijk.
Bart Claes Catering zelfde verhaal, en wat ons daar enorm aanspreekt, is dat je verschillende prijscategorieën hebt qua eten, maar ook wat de wijn betreft - zo kies je zelf de prijscategorie van je wijn, zowel voor bij het eten als voor nadien - alles zeer overzichtelijk en gestructureerd - geen verrassingen achteraf.
Wij hebben alvast grootse verwachtingen.
De decoratie is sober maar stijlvol en de bloemen mag je zelf kiezen.
Een tip : reservaties gaan razendsnel, dus wees er tijdig bij :-)

De DJ stopt inderdaad om 4u - maar uit respect voor het huisregelement van het Begijnhof denk ik niet dat mensen daar problemen mee gaan hebben - en trouwens, is voor ons na een lange dag vermoedelijk lang genoeg :-)

Succes !
Cindy



Laura
4-10-2008
 Meld misbruik3-6-2008 15:44:43

Dag Cindy en Anneleen,

Wij hebben ook voor de Faculty Club gekozen en zullen daar ons feest (en receptie) houden op 4 oktober. Zijn jullie ondertussen al getrouwd? Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaring met de Faculty Club en Bart Claes! Je mag me altijd mailen op laurakeustermans@gmail.com
gr. Laura


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info