Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

To the moon and back

29-2-2008 10:45:13
Hey,

voor onze viering met Rent-a-Priest werken we dus rond een thema en voor ons is dit van het kinderboek 'to the moon and back' (raadt eens hoeveel ik van je hou)
Nu zouden we ook kleine bedankjes moeten vinden die linken aan dit thema en die dus tijdens de viering worden uitgedeeld.
Heeft iemand een leuk idee over hoe we dat kunnen aanpakken (liefst niet te duur?)
Thanks
Sira

sira
5-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 445

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik29-2-2008 13:31:50

Hey,je kan bedankdoosjes kopen met een maan erop,heb dit al zien staan in een winkel van doopsuiker (ik geloof zelf bij de ava ook). En het kaartje wat je eraan hangt kan je vb in de vorm van een ster (of maan) doen.
grtz sarah

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik1-3-2008 13:59:47

hey

ik dacht zo tis bijna pasen dus moet je zeker en vast goedkoop (action, blokker,...) iet smet konijntjes/haasjes vinden? misschien is dat een idee?

groetjes
sas

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik3-3-2008 8:37:34

Hey Sira

Misschien weet je dit al, maar savage garden heeft een liedje met als titel to the moon and back. Misschien kan je dit verwerken in je viering...

groetjes
ellen
21-06-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...