Terug naar overzicht
Ik heb vorig jaar een besteld bij Canvas Company. Je vind de prijzen op hun site; ik heb voor 40x40 50euro betaald. Service en leveringstijd waren in orde! Het doek hangt nu al een jaar te pronken aan de muur en elke keer dat we mensen op bezoek hebben, krijgen we er een compliment over (sepia doek op donkerbruine muur). Aangezien dat gewoon aan de muur hangt denk ik dat het nooit echt stuk zal gaan.
Hey,Hier nog enkele sites, maar kheb er geen idee van of ze goed zijn of niet.www.canvascompany.be www.digitale-foto.be www.freezeframe.be www.extrafilm.be Extrafilm is heel goed van kwaliteit wat betreft foto's, agenda's, kalenders, ... dus ik veronderstel ook voor canvas.Groetjes, Katrien
je moet eens kijken in het interierboekje 'actief wonen' van deze maand, staat een heel atikel over in+ promocode voor 20-30procent kortingxxx
alvast bedankt voor de goede tips!! en zal zeker eens kijken naar die korting, altijd fijn meegenomen!!thxs!!
hoi hoiOok wij hebben dit gedaan maar wij hebben 70x100m Is wat groter dan de meeste(ik wou nog groter) maar hier zat het probleem... Onze fotograaf is het frame nu al speciaal moeten gaan halen in Nederland. Natuurlijk zullen er wel plaatsen zijn waar het ng groter kan maar het is niet super goedkoop wij hebben t cadeau gekregen maar het het prijskaartje bedroeg nu ong. 350 a 400€. Het resultaat is wel prachtig... Hopelijk ben je er iets meeXXXEl
hello,je kan eens kijken op de website van 'herinneringen op linnen'. Die hebben echt superkwaliteit voor een lage prijs. We hebben er ooit eentje als cadeau van ons werk gekregen en ik was echt verbaasd van de prijs (€17 voor een vrij groot doek)De moeite waard,lore
Hallo,wij hebben eentje besteld bij colruyt. superkwaliteit!!!knuffelveronique
Hey,ook bij kruidvat kan je dit laten doen...Weet wel niet wat de kwaliteit daarvan is.Groetjes