Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleur van m'n bruidsboeket

28-2-2008 22:18:23
Stel: je hebt een kleed met 2 kleuren. D.w.z. dat er 2 kleuren in elkaar geweven zijn. Afhankelijk van hoe het licht erop valt zie je de ene of de andere kleur.

Mijn kleed heeft dit effect: heel donker bordeau - zwart.

Nu is mijn vraag: wat soort (kleur) bruidsboeket neem je hierbij?????

Sabine
5-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 301

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik28-2-2008 22:36:03

Hey,een vriendin van mij die vorig jaar getrouwd is had ook die kleur van kleed, ze had een boeket met donker rode bloemen,k'vond dit heel mooi.
grtz sarah

Eddy

Meld misbruik28-2-2008 22:47:03

Dag Sarah,

Da's net wat iedereen mij afraadt..
Is het misschien mogelijk om hier een foto van te zien?

Eddy

Meld misbruik28-2-2008 22:48:21

He he, zit de hele tijd op de naam van m'n ventje, ook al logde ik in op mijn naam, vervelend.

't is hier dus Sabine he

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik29-2-2008 7:12:46

@ sabine,ik zal es vragen,ma ik weet nie of ze haar foto's op de pc heeft.
grtz sarah

Patricia

Meld misbruik29-2-2008 8:37:28

Sabine

Als ik het mij een beetje kan voorstellen dan lijken mij donkere bloemen wel een optie, dat blend dan in met je jurk.
Tenzij je een boeket wil dat fel afsteekt, dan zou je bvb voor wit kunnen gaan. Wit past normaal bij alles, maar dan zal het wel heel hard opvallen tegen je jurk.

Ik veronderstel dat je dit best ook eens aan een bloemist kunt vragen. Die zullen al wel meer ervaring hebben met kleurcombinaties.

Weet je waarom mensen je hebben afgeraden om voor donkere bloemen te gaan?

Patricia
01/08/2008

Eddy

Meld misbruik29-2-2008 8:42:05

't Werd mij afgeraden omdat er dan teveel donker, teveel rood zou zijn.

Ik ging reeds naar de bloemist, 'sowieso geen wit' was het antwoord.
Maar toen had ik nog geen stukje stof van mijn kleed, dit moest ik meenemen, anders was het onmogelijk om een mooi boeket te maken.

Sabine

Patricia

Meld misbruik4-3-2008 14:22:59

Sabine

Vind t wel straf van de bloemist dat hij zegt geen wit, maar dan geen andere voorstellen doet.
Dus mss toch snel al eens met een stukje stof langsgaan en ideeën vragen.
En eventueel toch eens bij meerdere bloemisten hetzelfde gaan vragen.

Denk toch dat je met t kleur van je jurk niet kunt missen. Desnoods met twee kleuren werken ipv één kleur, zodat het iets meer afsteekt tegen je kleed.
Teveel rood, vind ik nu geen probleem. Tenslotte zal al de rest van het volk en de locatie, ... niet volledig in het rood zijn en jij er dus best goed uitspringen.

Patricia
01/08/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...