Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hellegathoeve

  28-2-2008 22:04:34
Wij zijn vorige week gaan kijken naar de "Hellegathoeve" in Zerkegem. Is er iemand die daar al eens een feest heeft meegemaakt? We vonden het een mooie zaal, maar we twijfelen nog...

Groetjes!
Ann

Ann
27-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 25 | Gelezen: 8422


leen
28-3-2009
 Meld misbruik16-6-2008 13:20:42

Hallo,

Wij zijn gisteren ook eens gaan kijken naar die zaal en vonden het ook zeker de moeite!! Gaan jullie daar trouwen?

Groetjes
leen



Ann
27-6-2009
 Meld misbruik16-6-2008 19:40:40

Dag Leen! oef zeg... ik dacht al dat niemand die zaal kende!
Ja hoor, op 27 juni volgend jaar wordt dat onze 'place to party'!
Het zal veel voorbereiding vragen (brouwer, tafels, stoelen, decoratie,...)maar het is wel op die manier dat we willen trouwen: alles zelf in handen hebben!
Wanneer trouwen jullie?
groetjes,
Ann



leen
28-3-2009
 Meld misbruik17-6-2008 10:01:05

Dag Ann!!
We hebben nog geen datum, we wilden eerst een geschikte zaal vinden en afhankelijk daarvan een datum kiezen! En de Hellegathoeve zien we volledig zitten! Nu eens navragen welke data nog vrij zijn voor volgend jaar, maar 27 juni dus niet meer :-)!!! Er zal inderdaad heel veel voorbereiding nodig zijn...maar het is wel een heel mooie locatie é! Zeker als het mooi weer is! Hebben jullie al een idee van traiteur, of waar je tafels/stoelen gaat halen?? Wij zouden eventueel uitgebreide BBQ willen doen en hadden gedacht aan Marc Standaert?

Groetjes,
Leen



Ann
27-6-2009
 Meld misbruik18-6-2008 19:44:48

Hey!
awel, dat is onze doelstelling voor deze zomer: traiteur, dj, keer kijken voor tafels en stoelen,... We hebben alleen nog maar de kerk, priester en de zaal officieel vastgelegd. We zijn nu overal wat aan het rondvragen en ideeën aan het opdoen, maar tis niet gemakkelijk om een definitieve keuze te maken. Ik ben nogal een twijfelaar: 'gaat die muziek wel aanslaan? zal er genoeg eten zijn'... hihi!
wij denken ook aan bbq: een collega van mij -haar schoonbroer- doet 'cateringplus' uit brugge. Blijkbaar gaan ze ook vrij veel naar de Hellegathoeve. We gingen eerst daar eens kijken. Hier in Oostkamp is er ook 'La fiesta' die precies wel vrij goedkoop is? Och jong... moeilijk! Hebben jullie al goede commentaren gehoord van marc standaert?
groetjes,
Ann



leen
28-3-2009
 Meld misbruik19-6-2008 16:14:53

Hallo!

Het is inderdaad niet simpel om beslissingen te nemen!! Ik twijfel ook zo graag... maar het moet goed zijn é! Ik heb eens gekeken naar cateringplus en dat ziet er ook wel super in orde uit!! Van Marc Standaert hebben we eens een kippenfestijn meegemaakt en dat was simpel maar allemaal lekker en verzorgd, dus hoop ik dat hun BBQ ook ok zal zijn!! Maar ik weet niet als zij ook helpen bij decoratie?? Want dat staat wel op die website van cateringplus vermeld. Enfin we zien wel, we zullen nog eens goed moeten rondkijken!! Vind het alleszins spannend!




Ann
27-6-2009
 Meld misbruik19-6-2008 21:39:58

Spannend is het zeker! Laat es iets weten als ge een datum hebt!? Kvind het wel leuk om es een andere twijfelbruidje te horen... hihi...
baai!
Ann



leen
28-3-2009
 Meld misbruik8-6-2009 15:03:39

Hallo Ann,
Eventjes geleden ondertussen! Voor jullie is het niet meer zo heel lang é! Wij trouwen een kleine maand na jullie namelijk 18 juli! Kijk er al naar uit! Zie je het nog zitten? Vlotten de voorbereidingen een beetje?
Groetjes
Leen



Ann
27-6-2009
 Meld misbruik9-6-2009 18:39:05

Hallo!
inderdaad eventjes geleden...
Tjah, het begint nu ECHT heel dichtbij te komen en de stress begint ook wel de kop op te steken. Druk bezig met de uitnodigingen te laten bevestigen (lees: iedereen opbellen want dat wordt precies wel vergeten). Want tafelschikking is ook wel een moeilijk geval!
Voor de rest volop bezig met nadenken over decoratie voor feestzaal en kerk. Het meeste van de tafels, stoelen, nappen,... is nu wel besteld.
Kruipt veel tijd in,é... alé, toch als ge er iets persoonlijk van wil maken.

En bij jullie? Is het dan de Hellegathoeve geworden,of een andere zaal?

groetjes,
Ann



leen
28-3-2009
 Meld misbruik15-6-2009 10:46:37

Hey,

Is inderdaad ook de Hellegathoeve geworden! Hebben er nog altijd een fantastisch gevoel bij! Met BBQ! Wij moeten nog alle tafels/stoelen/linnen bestellen, waarschijnlijk bij picobello in roeselare...zijn nu bezig met misboekje, en dan volgt nog tafelschikking en decoratie...Kruipt enorm veel tijd in, zal content zijn als die dag er eindelijk is!
Voor jullie zal het er vlugger zijn dan je denkt! Veel plezier en geluk! Geniet ervan é...
Foto'tjes zijn altijd welkom!!:-)
Groetjes



Lien

 Meld misbruik19-5-2010 15:11:58

Hallo,

Dit jaar trouwen jullie blijkbaar in de Hellegathoeve. Volgend jaar is het onze beurt. Wij maken ons beetje zorgen over de tafelschikking en capaciteit van de zaal. Wij zouden liefst werken met ronde/ovale tafels, maar hierdoor verlies je meer plaats. Hoeveel genodigden hebben jullie en werken jullie met ronde tafels of rijen van tafels?





Ann
27-6-2009
 Meld misbruik28-6-2010 20:42:07

Hey Lien...
ik reageer een beetje laat, maar hopelijk niet TE laat?
Ondertussen dus al een jaar getrouwd...
Wij hadden 130 eet-gasten, en een 160 tal man voor receptie.
Wij hebben ook gewerkt met ronde tafels... en ik moet zeggen dat dit wel heel mooi was...
Aan elke tafel zaten 10 man, en ik denk een 2 tal tafels van 8 man.
De eretafels was een ovale tafel....
Anders wil ik gerust eens foto's opsturen van de zaal die klaarstond voor het feest hoor! HELEMAAL anders en veel gezelliger met meubilair erin!!!!

Groetjes,
Ann



Lien

 Meld misbruik29-6-2010 21:40:55

Hey Ann,

Bedankt voor je reactie. Wij zouden ongeveer 160 eet-gasten hebben. Hadden jullie de dansvloer juist voor de bar voorzien? Indien je nog weet bij wie je tafels en stoelen huurde, mag je dit zeker eens doorgeven.

Groetjes,
Lien



Ann
27-6-2009
 Meld misbruik6-7-2010 10:29:41

Voor de bar hadden wij nog een tafel of 4 voorzien.
De DJ stond naast de grote poort en de dansvloer ervoor. Wij hadden dat zo gedaan omdat de mensen die verder zitten toch niet TE ver van de dansvloer zaten...
De eretafel keek uit op de dansvloer.
Wij hebben tafels en stoelen gehuurd bij picobello...gewoon voor de service (levering en ophaling) en ze waren wel de goedkoopste omdat we nog wat korting hadden gehad omdat we trouwden... Zeker ZELF naar vragen, weet niet of ze dat anders zo spontaan geven...
groetjes,
Ann



Melissa
13-7-2012
 Meld misbruik27-5-2011 8:21:06

Heyla,

hebben jullie foto's online staan van de zaalversiering??

Alvast bedankt!
Melissa



Saraï
6-8-2013
 Meld misbruik4-11-2011 15:36:35

hallo Ann

wij zijn ook geïnteresseerd om de Hellegathoeve te huren. Maar ik zou graag eens een idee hebben hoe die er "aangekleed" uitziet. Daarom vroeg ik me af je eventueel enkele van je foto's van de versierde zaal zou kunnen doormailen?

alvast bedankt!



Mieke
20-4-2013
 Meld misbruik23-2-2012 11:43:17

Weet iemand wat de prijs is om de schuur te huren? En moet je voor alles zelf zorgen want ik wil mijn feest helemaal zelf organiseren en daar kruipt wat tijd in dus wil zo vlug mogelijk een schuur vinden die geschikt is voor ons. Alle tips en foto's zijn welkom op miekeroya@hotmail.com



Riekema
18-7-2015
 Meld misbruik13-11-2012 20:23:34

Hallo!

Wij zouden ook heel graag ons feest in een schuur geven maar zijn nog wat op zoek! We hebben wel nog heel wat tijd (ik zit in mijn laatste jaar master en wil eerst afgestudeerd zijn en werken) maar ik ben toch al wat aan het uitkijken en ideetjes aan het opdoen. Mijn toekomstige schoonmama bracht de hellegathoeve op. Kan u naar mij ook eens die foto's doorsturen? En Mieke, moest je nog andere tips en foto's hebben over schuren mag je me die altijd doormailen! Zou je super dankbaar zijn! Qua datum komen we toch niet in mekaars vaarwater hé ;)
Groetjes!



cathy
12-7-2013
 Meld misbruik14-3-2013 0:16:34

zomerhof in vladslo,pracht van een locatie,stijl hellegat maar veel unieker en prijs valt mee.



Annelies
16-8-2014
 Meld misbruik11-5-2014 20:24:07

misschien een beetje laat om op dit topic te reageren, maar in augustus trouwen wij ook in e hellegathoeve. zit ook een beetje mijn hoofd te breken over de indeling van de zaal. Iemand foto's van hoe zij de zaal indeelden? altijd welkom op lefameuxtandem@gmail.com



Goedele

 Meld misbruik23-12-2014 10:34:02

Dag dames! Wij proberen al een tijdje de mensen van de Hellegathoeve te contacteren, omdat het inderdaad een hele mooi zaal lijkt maar we krijgen hen maar niet te pakken. Hoe hebben jullie dit kunnen doen? Alvast bedankt :)!



Lot
24-8-2016
 Meld misbruik18-8-2015 18:44:51

Heeft iemand een emailadres van de hellegathoeve?



Veerle
25-6-2016
 Meld misbruik19-8-2015 8:50:06

Hey, wij plannen ook onze trouw in de hellegathoeve. We breken ook ons hoofd over hoe de zaal in te delen. Er zouden ook een 100 tot 120 eetpersonen zijn. Lukt dit? Met dan nog eens plaats voor dansvloer, eventueel receptie binnen als het geen mooi weer is, plaatsen van de traiteur etc. Als jullie foto's hebben of belangrijke tips qua aankleding en indeling altijd welkom op veerle.dc@hotmail.com. Ook qua catering geraak ik er niet aan uit. Alles zelf organiseren of in handen laten van een cateraar? Hebben jullie aan te bevelen traiteurs/cateraars? Wat zeker niet doen? We zouden graag iedereen van het begin tot einde laten blijven dus wat is het meest haalbare? Hebben jullie vervangideetjes voor een dessertbuffet, iets leuks spontaans en niet cliché? Hoe is de ervaring met de akoestiek in het hellegat? Hebben jullie tips voor een goede dj? We willen vooral goede dansmuziek, 80's enz... Voorzien jullie ook muziek tijdens de receptie en eten? Super veel vragen, nogal onervaren in die dingen, zelf nog maar heel weinig trouwfeesten meegemaakt en dan was het meestal in van die sjieke trouwzalen en dit zouden we liever niet doen. Een no-nonsense barnwedding met lekker eten (maar geen uren aan tafel) en veel dansen, super gezellig en gelukkig zijn! Dankjewel voor de respons!



Veerle
25-6-2016
 Meld misbruik19-8-2015 8:52:17

Beste Lot, wij zijn gewoon op goed geluk langsgereden, want we konden daar ook niemand bereiken. Als ik het goed heb is het emailadres rudi.verstraeten@telenet.be.



Silke
17-5-2017
 Meld misbruik6-8-2016 16:57:26

Hallo,

Wij gaan eventueel ook trouwen in deze locatie... iemand ervaringen mee?

iemand tips voor inkleding? cateraar? DJ? Wij willen vooral alles heel simpel houden, geen stijf gedoe, geen geplande zitplaatsen, geen suite, geen "conemara".

groetjes,



Sharon
23-6-2017
 Meld misbruik19-8-2016 16:27:03

Hey Silke,


Wij trouwen ook in Hellegathoeve, namelijk op 23/06/2017.

Ook wij zij nu aan het rondkijken voor tafels/stoelen, catering, decoratie..

Niet gemakkelijk!!

Wij hebben navraag gedaan bij de Mess (Sijsele), maar nog geen prijzen ontvangen. We willen ook een losse sfeer, geen stijf gedoe :), geen geplande zitplaatsen.. Veel succes ;-)!!




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info