Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hellegathoeve

  28-2-2008 21:58:20
Wij zijn vorige week gaan kijken naar de "Hellegathoeve" in Zerkegem. Is er iemand die daar al eens een feest heeft meegemaakt? We vonden het een mooie zaal, maar we twijfelen nog...

Groetjes!
Ann

Ann
27-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1724


Lien
30-8-2008
 Meld misbruik29-2-2008 12:26:21

Hallo, wij zijn vorige zomer naar een huwlijk geweest in deze feestzaal.
Heel leuke zaal en omgeving. Wel op voorhand eens kijken met hoeveel personen jullie zijn, want het zat toen nogal vol. Zorg ook voor een DJ die wat extra lichten meebrengt! Toch tof voor de openingsdans. Toen waren enkel de zijlichten aan.

Veel plezier met jullie zoektocht.

Groetjes, Lien



Ann
27-6-2009
 Meld misbruik2-3-2008 18:47:41

Merci voor de tips... hebben jullie de receptie ook meegemaakt daar? Vonden jullie het niet raar met al die dieren op het binnenplein?
ivm de hoeveelheid personen... wij zouden ongeveer met 120 zijn. Denk je dat dat haalbaar is?
groetjes
Ann


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...