Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Restaurant Leuven

28-2-2008 20:43:43
Wij trouwen in het stadhuis van Leuven en zouden daarna gaan uiteten in ‘De Kansel’ in de Muntstraat. Nu gaan in de Muntstraat binnen enkele weken werken beginnen...

Nu hopen we natuurlijk dat de werken worden uitgesteld, zie ons niet in onze chique kleren door de modder lopen.

Maar stel dat de werken wèl doorgaan: iemand een goed idee voor een ander restaurant, vergelijkbaar met ‘De Kansel’. M.a.w.: gezellig, vriendelijke service, lekker eten, en niet te duur. En op (zeer) korte wandelafstand van het stadhuis.

Mercikes,

Sabine

Sabine
5-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 814

marleen
30-8-2008
 Meld misbruik28-2-2008 20:50:38

Hey Sabine

wij trouwen op 11 april al voor de wet ook in leuven(kerk en feest is pas in augustus). we gaan daarna met de familie eten in de troubadour. dit is ook in de muntstraat maar je hebt ook een ingang in de tiensestraat. Ze hebben een apart gezellig zaaltje, ik denk voor maximum een 15-tal personen.

Ik vind het eten in de troubadour altijd lekker en de prijs valt daar ook heel goed mee. vanaf 10 personen kan je er ook een groepsmenu nemen.

groetjes

Marleen

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik28-2-2008 20:57:04

Hallo,

Ik weet niet wat je bedoelt met "niet te duur", maar mijn zus heeft na de trouw op het stadhuis van Leuven een lunch voor de suite gegeven in de Adellijke Belofte (in de Naamsestraat).Het aperitief werd in de tuin opgediend en we hadden een apart zaaltje voor ons gezelschap. Het eten was lekker en verzorgd.

Mario
23-8-2008
 Meld misbruik28-2-2008 20:58:33

Hallo,

Het restaurant "Ter Eycken" in de Eikstraat (=straatje tussen de "Domus"in de Tiensestraat en Grote Markt)is ook een aanrader!
Ze hebben ook een website: www.tereycken.be

Groetjes,
M&M
23/08/08

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik29-2-2008 14:24:19

Hey Sabine,

Toen ik nog in Leuven op kot zat, gingen wij geregeld eten in De Wiering, in een zijstraat van de Brusselsestraat (weet de naam niet meer).
Als ik mij niet vergis zit er op de hoek van die straat een Manpower-interkantoor.

Heel lekker eten, gezellig decor (vroeger toch, want 't schijnt dat ze vorige jaar of twee jaar geleden een brand hebben gehad) vlak naast het water en toen waren ze heel vriendelijk.

Moet wel zeggen dat het al een tijdje geleden is dat ik er nog eens ben gaan eten.

Andere mogelijkheden zijn nog de Notre Dame op de Grote Markt of de Spaanse Trappen...

Veel succes bij het kiezen!

Groetjes
Ines
3/10/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...