Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nieuw trouwkleed te koop

  14-2-2005 18:38:34
Hallo allemaal,
Ons huwelijk op 09.07.05 kan spijtig genoeg niet doorgaan door een zware zieke in de familie.
We zitten met één probleem. Onze zaal zijn we het voorscot niet kwijt, maar ik moet het trouwkleed volledig betalen, alles samen komt het op een 1200 EURO en er zijn nog geen retouches aan gebeurd. Het kleed komt van Lilian Claes (waar ik nooit nog naartoe ga) Het is een klassiek gebroken wit kleed, brede rok, een korte sleep, spagetti mouwtjes,... Spijtig genoeg heb ik geen foto. Je kan het kleed, juwelen, eventueel schoenen kopen. Prijs otk.
Vele groetjes Joke
Ik hoop dat jullie huwelijk doorgaat want zo is het echt niet leuk en bang afwachten

Joke
9-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1343


An
13-8-2005
 Meld misbruik14-2-2005 18:51:55

Hey Joke..
Spijtig dat te horen. Bij mijn schoonmoeder hebben ze onlangs borstkanker vastgesteld, ze is inmiddels geopereerd en de chemo is van start gegaan. Normaal gezien staat ze er op de dag van onze trouw (13-08-05), ze wilde absoluut niet dat we het zouden verzetten en vecht ervoor om er te staan. Wij duimen dus.. Ons feest gaat door in een hotel en mijn schoonouders hebben een kamer. Zo kan ze, als ze zich moe voelt, altijd even gaan rusten.
Wat je trouwkleed betreft.. Heb je dat dan al volledig moeten betalen? Als je enkel een voorschot hebt moeten betalen, zoals ik, ben je volgens mij enkel dat kwijt en kunnen ze je niet verplichten om de rest te betalen..
Hopelijk vindt je een overnemer.
In ieder geval.. Veel succes.
Groetjes,
An



Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik14-2-2005 19:56:29

Ik vind dit heel erg voor je. Wij hebben ook even getwijfeld. Mijn vriend heeft me na zo veel jaar ten huwelijk gevraagd en het staat gepland voor 15 oktober 2005. Zijn vader echter heeft al één jaar kanker en krijgt wekelijks chemo. Net nadat Wim het mij gevraagd heeft, hebben we vernomen dat het toch nog niet weg is en dat hij blijvend chemo zal krijgen. We hebben getwijfeld maar uiteindelijk gaan we er mee door. We weten niet hoe het zal draaien maar hopen natuurlijk dat hij nog 50 jaar meegaat! We hebben wel een datum gekozen zo snel mogelijk.

Veel sterkte want ik weet dat je hartje zal gebroken zijn.

Nathalie



Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik14-2-2005 22:31:32

Ik heb ondertussen ook mijn trouwkleed al besteld, maar ga regelmatig eens kijken op www.kleding.2dehands.be . Daar bieden andere bruiden ook hun kleed aan en ze hebben ook een keuze in cermoniekledij. Het is dus geen brol dat daar getoond wordt en je kan nog een hoge prijs stellen.

Groetjes, Nathalie



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik15-2-2005 14:33:07

Hoi Joke,

Wat een tegenslag. Maar ik hoop voor jou dat alles inorde komt. Mijn kleedje komt ook van bij Lilian Claes, ik heb daar een supergoede service gekregen. Wel rot dat ze niet meer begrip kunnen opbrengen.

Groetjes,
Ann



Nele
2-9-2005
 Meld misbruik16-2-2005 11:48:38

Hé Joke,
rot voor je, ik voel met je mee!
Ben je zeker dat je het hele kleed moet betalen? Ik kom net van Lilian Claes en ik moest voorlopig enkel een voorschot betalen, hoor.
Ik hoorde ook van iemand dat ze bij Jagré (in Antwerpen) jurken overnemen, maar ik weet niet wat hun prijzen zijn.
Ik ben zelf nog op zoek naar schoenen, maar VOORAL een hoepelonderrok tegen een schappelijke prijs. Heb je dat ook?
En hoe zien je schoenen eruit?

(o, enne... Ik mocht ook geen foto nemen bij Claes, maar ik heb de naam van 't kleed ingegeven op Google, en dan vond ik er een foto van!)
Lieve groetjes,
Nele



Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik16-2-2005 16:48:48

Ik zoek enkel nog schoenen, dus als je maatje 39 hebt, laat maar iets weten. Vind het heel raar dat ze dat kleed niet willen terugbetalen, is het een speciale maat misschien (extra groot of extra klein)?



Joke
9-7-2005
 Meld misbruik16-2-2005 18:50:55

Bedankt allemaal voor jullie lieve steun! en voor jullie begrip! Idd mijn hart is gebroken , maar ik weet dat onze trouw ooit zal doorgaan en ik weet dat mijn "man" me graag ziet en dat is ook al veel waard! We hebben naar lilian Claes een aangetekende brief gestuurd, al reactie op terug gekregen, maar alles negatief, ik begrijp dat ze het voorschot laat vallen, maar als ze het kleed terug in de winkel hangt, doet ze nog veel meer winst want dan heeft ze een voorschot van 500 zuivere winst, wie bij haar heeft gekocht, zal je zien dat op je geel bestel bonnetje staat, dat als je er op de datum van je huwelijk je kleedt niet bent komen halen, ze de volle prijs kan eisen en het kleed mag wegdoen. DAn betaal ik liever en zie dat ik mijn kleed volledig heb, ipv betalen voor een kleed dat ik dan niet kan krijgen! Ze was bij ons ook heel lief en een goede service, tot nu... Mijn schoen zijn wit, open, punt vooraan en een punt hak en maatje 38. Het kleed was ook helemaal niet speciaal of een speciale maat want alle retouches moesten nog gebeuren, normaal zouden die nu plaats vinden, ik zwem in dat trouwkleed, en heb zelf maatje 36-38.
In ieder geval wil ik jullie hartelijk bedanken voor jullie steun en begrip!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...