Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzalen omgeving gent

  28-2-2008 10:06:41
voorstellen van mooie zalen liefst met aangrenzende tuin voor receptie die redelijk zijn van prijs? Ik had de renard in gedachte maar 120 euro/pers vind ik toch wel duur hoor en naar 't schijnt niet veel eten en aangezien wij als belg toch goeie bourgondieërs zijn...
thx

Wendy
9-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1967


Lien
16-2-2008
 Meld misbruik28-2-2008 11:08:03

Ik geef even de link door van het verslag van ons huwelijk op 16/2.
Het is een dikke dikke aanrader om Salons Caipirinha te contacteren.
Onze fabuleuze menu (5 gangen incl. verbluffend dessertenbuffet) had een kostplaatje van 60 euro excl. BTW. Iederen vertelde ons nooit eerder zo lekker te hebben gegeten op een feest...Ook de receptie was méééér dan in orde!
Succes ermee!
http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1133...
Lien, 12 dagen gelukkig getrouwd :-)



dorien
4-10-2008
 Meld misbruik28-2-2008 11:25:36

Hey Wendy,

Wij trouwen in salons Caipirinha. Voor ons was dit de beste feestzaal prijs-kwaliteit.

Andere trouwzalen in de buurt: Salons de Roskam, De Zilverreiger en Salons 't Groenhof. Deze laatste is trouwens ook een aanrader! De enige reden waarom wij niet voor deze feestzaal gekozen hebben, is omdat reeds twee koppels van onze familie in twee jaar tijd er getrouwd zijn.

Kijk eens verder op de website:http://www.salonstgroenhof.be/SalonsNL.htm ; http://www.salonsroskam.be/ ; http://www.caipirinha.be/ . Ik vind de website van Caipirinha eerlijk gezegd niet denderend. Je moet echt eens ter plaatse gaan want ze hebben een héle mooie zaal en dit is niet duidelijk op de foto's!

hopelijk vinden jullie iets naar jullie zin :o)

groetjes!



Patricia

 Meld misbruik28-2-2008 13:03:35

Hof Ten Bosse Destelbergen
Hof Te Beke Drongen
Braemhof Gentbrugge
Den Hof Zelzate (daar gaan wij ons feest geven)

Zo zijn er nog wel heel wat, er zijn hier al verschillende topics over geweest ivm Gent. Ik ken ze niet allemaal meer vanbuiten, maar bovenstaande waren zalen waar wij info van gevraagd hebben en/of langsgeweest zijn.

Patricia
01/08/2008



Jan

 Meld misbruik28-2-2008 15:08:32

Wendy,
Zeker een bezoekje waard:
- De Sanderling in De Pinte
- Roskam in Merelbeke
Veel suc6!



Laurie

 Meld misbruik28-2-2008 17:47:39

Hey,

Ikzelf trouw binnenkort in Salons caipirinha (Merelbeke), maar Salons Valkenbulcke (Drongen) is ook een aanrader. Hof Ter Beke (Drongen) heeft een hele grote tuin. De tuin van de Roskam (Merelbeke) is iets kleiner, maar wel mooi.

Groetjes,

Laurie



evi
4-4-2008
 Meld misbruik28-2-2008 19:43:41

Hey Wendy,

Wij trouwen op 4 april en houden ons feest in kasteel sanderling te de Pinte.Echt de moeite hoor.
Je moet eens kijken,www.kasteelsanderling.be .
Veel plezier.

Groetjes

Evi



evelien
6-9-2008
 Meld misbruik29-2-2008 9:28:06

hallokes,

aangezien er hier al twee koppels zijn die in de caipirinhia trouwen, ga ik er mij ook bij zetten. Ik vind het een heel goed restaurant!!!! je kan zo ver in de prijs gaan dat je wilt (heb er trouwfeest had van 60 € en van 100€ en het was beide even lekker) het is een jonge en klare feestzaal met een mooie tuin receptie te geven.
echt een aanrader!!!!!!! anders kan je eens naar de side gaan en hun prijsaanvraag aanvragen. Je krijgt er een boekje bij met foto's en die zijn gelijk het echt is (niets bijgewerkt)
groetjes evelien



evelien
6-9-2008
 Meld misbruik29-2-2008 9:28:22

hallokes,

aangezien er hier al twee koppels zijn die in de caipirinhia trouwen, ga ik er mij ook bij zetten. Ik vind het een heel goed restaurant!!!! je kan zo ver in de prijs gaan dat je wilt (heb er trouwfeest had van 60 € en van 100€ en het was beide even lekker) het is een jonge en klare feestzaal met een mooie tuin receptie te geven.
echt een aanrader!!!!!!! anders kan je eens naar de side gaan en hun prijsaanvraag aanvragen. Je krijgt er een boekje bij met foto's en die zijn gelijk het echt is (niets bijgewerkt)
groetjes evelien



Leentje
9-5-2009
 Meld misbruik29-2-2008 14:36:54

Ook wij trouwen volgend jaar in de Caipirinhia. Het was de eerste zaal die we bezochten en het was meteen prijs.
Ik voelde me meteen op mijn gemak, de uitbaters zijn heel vriendelijk, ze geven je de informatie die je nodig hebt, zonder enige druk.

succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...