Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sharp three

27-2-2008 20:20:23
hela,

Is er hier iemand die sharp three al heeft horen zingen in een kerk?
Hadden vandaag normaal afspraak, maar is door omstandigheden niet kunnen doorgaan, en gaan nu alles via mail regelen.
Ben hier wel gerust in hoor! Maar toch spijtig dat onze afspraak niet doorgegaan is.

groetjes sofie

SOFIE
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 329

Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik28-2-2008 10:08:23

Hallo Sofie

Wij hebben ook Sharp three genomen voor onze mis.
Wij hebben ze nog niet horen zingen in een kerk, maar er staan wel een aantal demo nummers op hun site.

Wij trouwen op 4/07/2008 in Merelbeke.

Wanneer en waar trouwen jullie?

Groetjes
Kimberly

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik28-2-2008 16:31:21

hey kimberly,

ja, ik weet het, naar hun demo's heb ik ook wel geluisterd en ben er daarom ook wel gerust in! maar ja, als je al van iemand hebt gehoord die ze al life bezig gehoord heeft, is dat toch nog wel meer een geruststelling, snap je...

Wij trouwen op 07/06/08!

groetjes, sofie

Mario
23-8-2008
 Meld misbruik28-2-2008 20:49:00

Hallo,

Wij hebben ze op 23/2 gehoord in een huwelijksmis in Diegem. Jullie kunnen gerust zijn! Het was heeeeeeeel mooi!

Groetjes,
M&M
23/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...